חברת עודכנית

תוכנות ניהול שעובדות בשבילך

חברת עודכנית בעמ נוסדה בשנת 1989 על ידי עו"ד אליהו שטרן ורפאל קורנפלד.
מוצר הדגל של החברה, תוכנת עודכנית, מציע פתרון תוכנה מלא לניהול משרד עורכי דין.
החברה נמצאת כיום בבעלות פרטית של רפאל קורנפלד, אליהו שטרן, דן אשוח וניר קורנפלד.
החברה שולטת כיום על נתח שוק של מעל 50% מתחום התוכנות לניהול משרדי עורכי דין בישראל.

תחומי פעילות

חברת עודכנית מתמחה במתן פתרונות תוכנה לניהול כולל של משרדי עורכי דין. הפתרונות המגוונים של עודכנית מאפשרים למכן את תהליכי העבודה השונים במשרד עורכי הדין, לרבות, ניהול תיקים ולקוחות, רישום חיובים והפקת חשבונות דרישה, ניהול כספי של המשרד, טיפול במערך תיקי גביה, יומני פגישות, תחשיבים וניהול מסמכי הלקוחות.

בנוסף, פיתחה עודכנית מוצרי שליטה ובקרה ללקוחות המשרדים, המאפשרים להם קבלת עדכונים שוטפים לגבי התקדמות הטיפול של המשרדים בתיקים שהועברו לטיפולם.

מי אנחנו

התפתחות

במהלך השנים פיתחה החברה שלוש גרסאות עיקריות למוצר עודכנית. עודכנית דוס, זהב ופלטינום. נכון להיום גרסת הדגל הינה עודכנית פלטינום והחברה עושה מאמץ להעביר את כלל לקוחתיה לגרסה זו. הגרסה מבוססת על בסיס הנתונים Microsoft SQL Server ומנוע פלטינום אשר פותח על ידי חברת עודכנית.

ייחודיות

ההיכרות המעמיקה של תהליכי העבודה במשרדי עורכי הדין, בשילוב עם השקעה בטכנולוגיות מתקדמות, מאפשרים לנו יצירת פתרונות כוללים ומלאים לצרכי משרד עורכי הדין. אנו מאפשרים ללקוחותינו להעלות בקשות לחידושים ושיפורים ומדי מספר שבועות מושקת גרסה הכוללת עשרות שינויים ושיפורים לרווחתם של המשתמשים.

לקוחות

מוצרי עודכנית מותקנים כיום באלפי משרדי עורכי דין, גדולים וקטנים ומשמשים עשרות אלפי משתמשים. תוכנות השליטה והבקרה של עודכנית, מותקנות בעשרות גופים מוסדיים כגון: סלקום, פרטנר, יס שירותי לווין, הוט, כלל ביטוח, הכשרת הישוב ועוד.