אודות
אודות עודכנית
בואו נתחיל מהסוף. למעלה מ – 4,000 משרדי עו"ד בישראל בוחרים בעודכנית.
למעלה מ – 4,000 משרדי עורכי דין מנהלים מידע, כספים, תיקים, תהליכים, יומני פגישות ומסמכים באמצעות הכלים שפיתחנו, ואנחנו – מתרגשים מכל אחד מהם כאילו היה הראשון.
עכשיו בואו נחזור להתחלה...
היי, אנחנו עודכנית בע"מ. אנחנו מפתחים תוכנות, מאמינים באנשים ומתעסקים בפתרונות, אבל מטרת העל שלנו היא בעיקר- להקל עליכם.
עודכנית- מוצר הדגל של החברה, פותחה בשנת 1989 ע"י עו"ד אליהו שטרן ורפאל קורנפלד.
תוכנה המאפשרת לכל משרד עורכי דין לנהל את התיקים שלו, את המידע הפנימי, את יומן הפגישות, את תהליכי הגבייה והפקת החשבוניות, את הכנת הבקשות ואפילו קבלת עדכונים שוטפים בכל הנוגע לתיקים הנמצאים תחת טיפולם. התוכנה מרכזת הכל תחת גג אחד בצורה נוחה ופשוטה, מקצרת תהליכים ומבטיחה סדר ומקצועיות.
בשנים שחלפו מאז שקמה החברה, בזכות אינספור פיתוחים, שדרוגים, חדשנות, כלים וניסיון, הצליחה עודכנית לשלוט במעל 50% משוק ענף תוכנות הניהול למשרדי עורכי דין.
היום, החברה נמצאת בבעלות פרטית של רפאל קורנפלד, אליהו שטרן, דן אשוח וניר קורנפלד, מעסיקה כ-50 עובדים ומשרתת בנאמנות מעל 4,000 משרדי עורכי דין.
כל אחד מהמוצרים של עודכנית מגיע עם גב חזק, מערך שירות הכולל עשרות נציגים טלפוניים המוכנים לתת מענה, מחלקת פיתוח מקצועית הקשובה לצרכי הלקוחות וניסיון של עשרות שנים בתחום.
אנחנו מאמינים ש...
הלקוחות שלנו הם השותפים שלנו לדרך. אנחנו מקפידים לשמור איתם על מערכת יחסים הוגנת ומכבדת, מבטיחים להם שקיפות מלאה, מזמינים אותם לשתף אותנו בצרכים שלהם ומבטיחים להפוך אותם לאתגר הבא שלנו.
עובדי החברה הם המשאב החשוב ביותר שלנו. זאת הסיבה שאנחנו דואגים לספק להם סביבת עבודה יציבה, נעימה ומטפחת שמייצרת תחושה משפחתית ומערכת יחסים ארוכת שנים.