Active Directory
ניהול המשתמשים ממקום אחד
בינואר 2022 פרסמה ועדת האתיקה של לשכת עורכי הדין, הנחיות חדשות ומעודכנות בנושא אבטחת מידע. כדי לעמוד בהנחיות הללו, יש צורך בשכלול האבטחה על סיסמאות ונתונים נוספים וכאן נכנס לתמונה השימוש במודול Active Directory, המאפשר לסנכרן בין רשימת המשתמשים בכלי, לבין רשימת המשתמשים בתוכנת עודכנית.
משתמשי המודול נהנים מניהול נתונים ואבטחת מידע ברמה הגבוהה ביותר ועומדים בכל התקנות החדשות. הוא מיועד למשרדי עורכי דין בינוניים וגדולים ומאפשר למקסם את רמות האבטחה בארגון ולייעל את העבודה עם משתמשים וקבוצות הרשאה. זאת על-ידי כך שהוא מונע מהמשתמשים לנהל את ההרשאות מתוך התוכנה.
הדקו את האבטחה עם Active Directory
- מיצוי היכולות המתקדמות של Active Directory: הגדרת חוזק סיסמה, שינוי סיסמאות, הקפאת/מחיקת משתמשים ועוד.
- חיבור המשתמשים לעודכנית בהתאם לקבוצת ההרשאה שלהם.
- ניהול הרשאות של משתמשי קצה: הוספה, מחיקה ועריכה.
המודול של Active Directory פותח בפניכם מגוון אפשרויות בלעדיות, להשגת שליטה טובה יותר על הנעשה בארגון. עם פיקוח מלא על רשימות המשתמשים ועל הפעולות המתבצעות במערכות השונות, תוכלו גם לעמוד בקלות בהנחיות לשכת עורכי הדין וגם לייעל את תהליכי העבודה שלכם, כך שיהיו תואמים לסטנדרטים מודרניים של ניהול ואבטחת מידע.
הצטרפו לעשרות משרדי עורכי דין בארץ שכבר עשו את הבחירה הנכונה והתקינו את מודול Active Directory