מוכרת לכם הסיטואציה שאתם מחפשים את התיק שאתם אמורים לעבוד עליו והוא לא נמצא במקום? שאתם עוברים בין כל חדרי המשרד ומדפדפים בין התיקים הנערמים על השולחנות על מנת למצוא אותו? ושתמיד הוא נמצא בסוף בחדר האחרון במשרד…
גם ארכיון המסמכים הפיזי שלכם יכול להתממשק למערכת העודכנית! כלי סריקת הברקוד של התיקים, מאפשר לכם להפיק מדבקות קוד שיודבקו על התיקים הפיזיים ובסריקה באמצעות קורא ברקודים, תוכלו למצוא את התיק בקלות ובמהירות.
חברת עודכנית מתמחה במתן פתרונות תוכנה כוללת לניהול משרדי עורכי דין. הפתרונות המגוונים של עודכנית מאפשרים למכן את תהליכי העבודה השונים במשרד עורכי הדין, לרבות, ניהול תיקים ולקוחות, רישום חיובים והפקת חשבונות דרישה, ניהול כספי של המשרד, טיפול במערך תיקי גביה, יומני פגישות, תחשיבים וניהול מסמכי הלקוחות.