יומן דיונים ופגישות

הזמן שלכם יקר...
אז בואו לנהל אותו טוב!

תתכוננו לחזור לימים בהם היומן היה החבר הכי טוב שלכם… היומן של עודכנית הוא כלי חכם ונוח שיאפשר לכם לנהל במקום אחד את לוח הזמנים של כל אחד מהעובדים והשותפים במשרד.

ביומן תוכלו לנעוץ דיונים, לקבוע זימונים ותזכורות, לשלוח הודעות למשתתפים, לרשום חיובים בהתאם לזמני הפגישה, ליצור קישורים למשימות בלו"ז ,לבצע שינויים בקלות ולשלוח עדכון למשתתפים.

תוכלו גם ליצור תצוגה נוחה המחולקת לקטגוריות וצבעים, להגדיר תכנים אישיים ולהסתנכרן עם יומנים מקבילים.

יומן עודכנית הופך את ההתנהלות השוטפת במשרד למסודרת יותר ומתייחסת לזמן היקר שלכם ברצינות הראויה לו.

מה מחכה לכם כאן?

  • יומן בתצוגה גרפית/טבלאית לפי בחירת המשתמש
  • חלוקת היומן לקטגוריות או משתמשים לפי צבעים
  • קביעת תזכורות קבועות לרישומים ביומן
  • קבלת עדכונים ושינויים למייל (למי שיש סנכרון לאאוטולוק )
  • ביצוע פעולות מתקדמות ( דחייה/עדכון/שכפול/העברת מיילים פנימיים/קישור למשימות ועוד)
  • שליחת הודעות פנימיות למשתתפים באירוע
  • הגדרת רישומים כ"פרטיים"
  • רישום חיוב אוטומטי בהתאם לרישומים ביומן
  • הגדרת סוגי דיונים
  • דוחות הדפסה מובנים בחתכים שונים
  • ייצוא נתונים לתוכנות צד שלישי כדוגמת: Word / Excel / HTML
  • קישור רישומים למשתמש בודד או לקבוצות משתמשים בצורה מהירה וקלה
  • אפשרות לסנכרון אוטומטי עם יומני Microsoft Outlookו Google Calendar
  • סנכרון עם אפליקציית עודכנית (למשתמשי האפליקציה)
  • הצגת יומן לפי לקוח וכרטיס תיק \ לפי משתמש פנימי
  • יצירת רישומי מערכת / רישומי משתמש בודד

הצצה לפנים המערכת

פרטים לקבלת הצעת מחיר