יומן דיגיטלי
דיונים ופגישות
הזמן שלכם יקר... אז בואו לנהל אותו טוב עם יומן דיגיטלי
תתכוננו לחזור לימים בהם היומן היה החבר הכי טוב שלכם… היומן הדיגיטלי של עודכנית הוא כלי חכם ונוח שיאפשר לכם לנהל במקום אחד את לוח הזמנים של כל אחד מהעובדים והשותפים במשרד.
ביומן הדיונים והפגישות תוכלו לנעוץ דיונים, לקבוע זימונים ותזכורות, לשלוח הודעות למשתתפים, לרשום חיובים בהתאם לזמני הפגישה, ליצור קישורים למשימות בלו"ז ,לבצע שינויים בקלות ולשלוח עדכון למשתתפים.
תוכלו גם ליצור תצוגה נוחה המחולקת לקטגוריות וצבעים, להגדיר תכנים אישיים ולהסתנכרן עם יומנים מקבילים.
היומן הדיגיטלי של עודכנית הופך את ההתנהלות השוטפת במשרד למסודרת יותר ומתייחסת לזמן היקר שלכם ברצינות הראויה לו.
יומן הדיונים והפגישות של עודכנית מאפשר להציג את הרישומים בחתכים רבים ושונים על פי צרכי המשתמש. לדוגמה, מיון לפי בית משפט, עיר, סוג הדיון או שם שופט.
רישומי היומן מוצגים מתוך יומן טבלאי או יומן גרפי. בנוסף, ניתן להציג את הדיונים והפגישות מתוך התיק או כרטיס הלקוח.
בעת רישום דיון או פגישה ביומן, יועתקו אוטומטית נתוני התיק, כגון: מספר תיק בימ״שׁ, בית המשפט או מספר תיק הוצל״פ.
היומן הדיגיטלי של עודכנית מאפשר הדפסת נתונים באמצעות עשרות דוחות שונים ומגוונים על פי צרכי המשתמשים.
מה מחכה לכם ביומן הדיגיטלי?
- יומן בתצוגה גרפית/טבלאית לפי בחירת המשתמש
- חלוקת היומן לקטגוריות או משתמשים לפי צבעים
- קביעת תזכורות קבועות לרישומים ביומן
- קבלת עדכונים ושינויים למייל (למי שיש סנכרון לאאוטולוק )
- ביצוע פעולות מתקדמות ( דחייה/עדכון/שכפול/העברת מיילים פנימיים/קישור למשימות ועוד)
- שליחת הודעות פנימיות למשתתפים באירוע
- הגדרת רישומים כ"פרטיים"
- רישום חיוב אוטומטי בהתאם לרישומים ביומן
- הגדרת סוגי דיונים
- דוחות הדפסה מובנים בחתכים שונים
- ייצוא נתונים לתוכנות צד שלישי כדוגמת: Word / Excel / HTML
- קישור רישומים למשתמש בודד או לקבוצות משתמשים בצורה מהירה וקלה
- אפשרות לסנכרון אוטומטי עם יומני Microsoft Outlookו Google Calendar
- סנכרון עם אפליקציית עודכנית (למשתמשי האפליקציה)
- הצגת יומן לפי לקוח וכרטיס תיק \ לפי משתמש פנימי
- יצירת רישומי מערכת / רישומי משתמש בודד