מידור תיקים ולקוחות
זה יישאר בינינו
כולנו מכירים את זה – חיסיון ופרטיות הם נושאים מאוד חשובים ועדינים בכל הנוגע לעולם המשפט.
יש תיקים שעוסקים בנושאים רגישים שכל פרט קטן בהם קריטי וכל דליפת מידע עשויה לחבל בתהליכי המשפט, יש לקוחות שדורשים לשמור על הזהות שלהם דיסקרטית כדי לצמצם שיח סביב ההליך המשפטי שהם עוברים ויש התעסקות בסכומים גדולים של כסף שכדי לשמור על ביטחון מלא, חשוב לצמצם את מספר האנשים הנוגעים בדבר.
זאת הסיבה שאנחנו בעודכנית מציעים למשתמשים את כלי המידור תיקים ולקוחות.
אופציית המידור מאפשרת למנהל המערכת להגדיר תיק כ-חסוי ולקוח כ-פרטי.
בהמשך להגדרה זו תוכלו להגדיר מי מעובדי המשרד ייכנסו לקטגוריית "מטפלים" בתיק ויורשו לצפות במסמכים, לערוך את התיקים, לגשת למידע או לשלוף את תיק הלקוח.
לכל היתר – כל מי שלא הוגדר כמטפל בתיק, תחסם הגישה.
האפשרות שמספקת עודכנית לנעול את המידע הרגיש בתוך המערכת ולוודא שרק מי שרלוונטי לתיק ייגע בו, תספק לכם שקט בתוך הארגון וללקוחות שלכם ביטחון לגשת אליכם גם עם הנושאים הכי מורכבים וחסויים.
מה מחכה לכם כאן?
כלי מידור התיקים ולקוחות מספק רמות שונות של מגבלות:
- אישור לצפייה בלבד מבלי היכולת לערוך את התיק או המסמך
- נעילת מסמך ספציפי
- נעילת תיק ספציפי
- נעילת כרטיס לקוח