מערכת לניהול מסמכים
הארכיון הדיגיטלי

בואו נעשה סדר...

אנחנו משתדלים לשמור על צניעות, אבל האמת היא שהמערכת לניהול מסמכים של עודכנית היא לא פחות ממושלמת!

הארכיון הדיגיטלי שלנו יעזור לכם לשמור על סדר מופתי בתיקי המשרד, לרכז הכל במקום אחד ובעיקר – להגיע לכל מייל וכל מסמך בקלות!

 

מה מחכה לכם
בארכיון שלנו?

·       אפשרות תיוק של קבצים מרובים לאותה תיקיית לקוח

·       שיתוף מסמך מתוך המערכת בדואר פנימי או דרך תוכנה חיצונית (Outlook \ Microsoft) 

·       ניהול היסטוריית עריכה במסמכים – הצגת גרסאות קודמות ושמות עורכי הגרסאות 

·       תיעוד תאריכי תיוק, שינוי, עריכה ושם מבצע השינוי

·       אפשרות שכפול מסמכים לתיקים שונים במערכת

·       אפשרות תיוק נספחים מה-Outlook לתוכנה

·       כלי "העתק-הדבק" של מסמכים המתויקים בתוכנה לתוכנות חיצוניות (Outlook \ Microsoft) 

·       סריקת מסמכים ישירות לתיק הלקוח

·       הגדרת מסמכים מועדפים לשליפה מהירה

·       נעילת מסמכים לעריכה

·       תפריט תצוגה מקדימה של מסמכים

·       גרירת תיקיות מסמכים קיימות של לקוחות ותיקים משולחן העבודה לתוכנה 

·       יצירת סטטוס עבודה למסמך

·       התראות למסמכים שטרם נקראו

·       יצירת מסמכי Word ישירות מתוך תיקי הלקוחות במערכת

·       קישור מיילים, פקסים, תמונות וקבצי וידאו לתיקי הלקוחות

·       המרת קבצים ואיגוד מספר מסמכי Word לקובץ Pdf

·       בניית שבלונות קבועות למסמכים המקושרים ללקוח מסוים

·       איתור מהיר ופשוט של מסמכים ע"פ מלל

·       ניהול וקישור המסמך למטפל, לנושא טיפול, למשימה, סטטוס ועוד.  

הכירו את
הארכיון הדיגיטלי

הצצה לפנים המערכת

לפרטים נוספים/הצטרפות