אפליקציה לעורך דין. אנחנו חיים בעידן של כאן ועכשיו. אין יותר "אגיע למשרד ואבדוק את זה",
ולא "תזכירי לי לעדכן חיוב על הפגישה הזאת", בדיוק כמו שאתם משלמים
חשבונות מהנייד, מזמינים מונית מהנייד ושומעים מוסיקה מהנייד, מהיום
גם עובדים מהנייד!
האפליקציה של עודכנית עובדת ישירות מול התוכנה המותקנת במשרד ומשאירה אתכם זמינים מכל מקום ובכל זמן!
ועוד יכולות רבות… |
היישומון של עודכנית מבוסס על טכנולוגיה ייחודית שפיתחנו. טכנולוגיה שמאפשרת לך לגשת אל הנתונים של המשרד בזמן אמת. לבצע חיפוש ושליפה של מידע ומסמכים כאילו ישבת במשרד עכשיו.
הגישה לסוגי הנתונים או הדוחות השונים, מתבצעת על פי אותן הרשאות גישה שניתנו לך בעודכנית במשרד.
הישומון מתאים גם למערכת ההפעלה ios וגם למערכת ההפעלה של Andoid.
גרסאות מערכת הפעלה שנתמכות הן: אנדרואיד מגרסה 4.1 ומעלה. ומערכות IOS מגרסאות 14.1 ומעלה.
אנו ממשיכים לפתח את האפליקציה על פי הבקשות של הלקוחות ומקנים לה יכולות נוספות כגון סינון ומיון הרשומות וכן גישה לנתונים נוספים במשרד.
ניתן כמובן להוריד אותה מהחנויות של אפל אולם את החיבור למשרד יש לבצע בעזרת התמיכה של עודכנית.
חברת עודכנית מתמחה במתן פתרונות תוכנה כוללת לניהול משרדי עורכי דין. הפתרונות המגוונים של עודכנית מאפשרים למכן את תהליכי העבודה השונים במשרד עורכי הדין, לרבות, ניהול תיקים ולקוחות, רישום חיובים והפקת חשבונות דרישה, ניהול כספי של המשרד, טיפול במערך תיקי גביה, יומני פגישות, תחשיבים וניהול מסמכי הלקוחות.