אם מחלקת הגבייה בארגון שלכם נעזרת בשירותי עו"ד חיצוניים לטיפול בחייבים, אתם בטח מכירים את הצורך והקושי להישאר מעודכנים בכל פרט בתהליך, ואת התלות בתשובות מהגורם המטפל.
מערכת עודכנית פוקוס היא הדרך שלכם להוציא את הטיפול החוצה ולשמור את כל השליטה אצלכם בארגון.
עודכנית פוקוס היא כלי חכם לניהול ושליטה מלאה בתהליכים חיצוניים מול משרדי עו"ד ורשות האכיפה.
היא תאפשר לכם צפייה בכל פרט לגבי כל אחד מהחייבים, תציג לכם את סטטוס התיק, את התשלומים, החובות, השיחות, הפרטים והטפסים ותבטיח לכם שקט עסקי ונפשי.
עודכנית פוקוס מרכזת את כל המידע על התיק ומאפשרת צפייה בפעילות השוטפת הנעשית בתיק:
שם התיק, המספר הסידורי שניתן לו, עו"ד המטפל, סכום החוב בתיק, מס' התיק בהוצאה לפועל, סטטוס, פרטי החייבים בתיק, קרנות התיק, הפעולות שבוצעו ע"י עו"ד, נכסי החייב, נספחים ויומן בימ"ש.
עם הקמת התיקים במערכת פוקוס, התקשורת ביניכם לבין עורכי הדין נוחה ופשוטה יותר:
אם עורך הדין שלכם נתמך במערכת עודכנית אצלו במשרד, תוכלו להעביר קבצי תיקים חדשים ישירות לתוך המערכת – שם הם יקלטו בצורה אוטומטית לצורך העבודה במשרד.
מערכת פוקוס מאפשרת צפייה גם בכל הקשור בהנהלת חשבונות מול עורכי הדין:
חשבונות עסקה הכוללים את פירוט החיובים, חשבוניות, קבלות ופיקדונות.
עודכנית פוקוס מרכזת את המידע מעורך הדין המטפל ומרשות האכיפה במערכת אחת נוחה ופשוטה.
היא מושכת נתונים ממערכת כלים שלובים – מערכת המחשוב של רשות האכיפה ומזינה אותם אל תיק ההוצאה לפועל שמנהלים עורכי הדין.
היא תבטיח לכם פרטים אישיים על החייבים, פרטי קרנות, נתוני פרוטוקולים, כספים ותקבולים במסגרת התיק, מאסרים, נתוני הפקדות ועוד.
העבודה מול מספר משרדי עורכי דין בתיקים שונים עשויה להיות מורכבת ומסועפת. מערכת עודכנית פוקוס מאפשרת צפייה בכל מסמכי התיקים השונים תחת מערכת אחת.
באמצעות המערכת תוכלו לתקשר עם עורכי הדין המטפלים בתיקים שלכם, להתכתב איתם על נספח מסוים, לשאול שאלות, לקבל עדכונים, להעיר הערות ולהישאר בפוקוס.
אנחנו בעודכנית מקפידים להתאים את המערכת לכל שינוי בעולם המשפטי, לכל דרישה, כל תקנה חדשה.
אנחנו ממשיכים לפתח תוספות, שדרוגים, חידושים וכלים שיתחברו למערכות הבסיס ויספקו פתרונות לכל צורך וכל תהליך.
חברת עודכנית מתמחה במתן פתרונות תוכנה כוללת לניהול משרדי עורכי דין. הפתרונות המגוונים של עודכנית מאפשרים למכן את תהליכי העבודה השונים במשרד עורכי הדין, לרבות, ניהול תיקים ולקוחות, רישום חיובים והפקת חשבונות דרישה, ניהול כספי של המשרד, טיפול במערך תיקי גביה, יומני פגישות, תחשיבים וניהול מסמכי הלקוחות.