חדש ובלעדי בעודכנית

ממשק WhatsApp
עם Bot לניהול תורים

מתקדמים לחוויית שירות יעילה ומיידית
עם ממשק הWhatsApp החדש, ונהנים ממגוון אפשרויות:

התכתבות ב WhatsApp ישירות דרך מערכת עודכנית

תיוק ההתכתבויות והקבצים בתיק הלקוח בקלות

יצירת תבניות ותסריטי שיחה קבועים שיחסכו זמן רב

צ'אט בוט עם מענה אוטומטי

כל זאת ועוד מבלי לצאת מהתוכנה!

היתרונות העיקריים של ממשק ה - WhatsApp

שירות ברמה הכי גבוהה

חוויית שירות מהירה ונוחה, גם ללקוחות וגם לכם!

מענה מהיר

באמצעות שליחת הודעות פתיחה וסיום אוטומטיות, יצירת תבניות להודעות לשליחה מהירה ועוד

ריבוי משתמשים

מאפשר לקיים צ'אט במקביל ממשתמשים שונים על אותו מספר משרדי!

חיבור ישיר לתיק הלקוח

שמירת כל הקבצים שנשלחים והשיחה כולה ישירות בתיק הלקוח בצורה מסודרת ונגישה

צ'אט בוט מתקדם

מענה אוטומטי, ניהול תורים וניתוב השיחה לפי בחירת הלקוח הכל בממשק פשוט ונוח

מחיר אטרקטיבי

בהשוואה לפתרונות אחרים בשוק, ללא הגבלה על כמות השיחות וללא עלויות הקמה

למה כדאי לחבר את הוואטסאפ לעודכנית?

ממשק WhatsApp מלא
(כולל בוט)
ממשק WhatsApp בסיס
(ללא בוט)
עבודה ב - WhatsApp Web
(ללא חיבור לעודכנית)
החל מ 370 ₪ לחודש* החל מ 120 ₪ לחודש* (ללא חיבור לעודכנית)
ריבוי משתמשים ללא הגבלה ללא הגבלה מוגבל ל-4
שמירת השיחה בתיק הלקוח
שליחת קבצים מהתוכנה
שיוך שיחה למטפל לא ניתן לדעת מי מטפל
העברת השיחה בין מטפלים
מעקב סטטוס טיפול
התראות אישיות בהודעה נכנסת התראה לכולם במקביל
חלוקת השיחה לנושאים
ניהול תורים ועומסים תור אחד בלבד
שימוש בתבניות אישיות להודעות משותפות בלבד
חיפוש מתקדם (לפי מטפל, תיק, תאריך, נושא ועוד...)
מענה חכם מחוץ לשעות הפעילות הודעה או מעבר לשלבים נוספים הודעה בלבד
תפריט בוט עם אפשרויות ניתוב
הודעה אוטומטית לפונה בהיעדר מענה

*המחיר עבור משתמש בודד. תוספת עבור כל משתמש 24-40 ₪ בהתאם לחבילת המשתמשים.

שאלות נפוצות

יש לנו כבר WhatsApp Web במשרד, האם זה לא אותו דבר?

לא, הממשק החדש עובד ממש בתוך עודכנית ומאפשר תיוק בתיק הלקוח, שימוש במספר אחד או יותר לכלל העמדות במשרד, תיעוד ושמירה של השיחות ועוד מגוון יכולות שלא קיימות ב- WhatsApp Web.

אני רוצה להירשם, מי מספק את מספר הטלפון?

החיבור לממשק מצריך מספר WhatsApp פעיל (נייד או נייח) של משרדכם.

יש לנו כבר מספר WhatsApp משרדי, האם צריך מספר נוסף?

אין צורך במספר נוסף ותוכלו להשתמש במספר הקיים כל עוד הוא בבעלותכם. במהלך ההרשמה, יתבצע תהליך הזדהות כמו ב WhatsApp רגיל בו תתבקשו לסרוק QR קוד ממכשיר נייד לביצוע החיבור הראשוני.

מה ההבדל בין ממשק עם בוט לממשק בלי בוט?

בדיוק כמו במרכזיה טלפונית רגילה, הבוט מאפשר ללקוחות שפונים אליכם לבחור את המחלקה אליה הם רוצים לפנות ולכם כמשרד לסנן ולהפנות אוטומטית את השיחות לגורם הרלוונטי.
ללא הבוט, כל פניה מלקוח תקפוץ אצל כל המשתמשים המוגדרים בתור.

האם היסטוריית השיחות נשמרת במערכת?

כן, תוכלו לראות את כל היסטוריית השיחות עם הלקוח בצורה נוחה ומסודרת לפי תאריך וסיכום השיחה ולתייק אותן לכרטיס התיק ישירות מהממשק בלחיצת כפתור.

שימו לב
השירות ניתן בשלב זה ללקוחות הרשומים לגרסת בטא בלבד

רוצים להירשם מראש?
מוזמנים להשאיר פרטים ולהצטרף לרשימת ההמתנה