חיבור למרכזיה הטלפונית

אפשר חבר טלפוני?

את מערכת העודכנית ניתן לחבר למרכזיה הטלפונית במשרד וליהנות מעוד דרך פשוטה ונוחה לאסוף, לרכז ולשלוף מידע:

  • חיוג מתוך כרטיס הלקוח – היכנסו לתיק הלקוח בעודכנית וחייגו אליו דרך המרכזיה – בקליק!
  • זיהוי לקוח מתקשר – החיבור של עודכנית למרכזיה יקפיץ לכם מסך עם כרטיס הלקוח או מסך התיק כשתכנס שיחה ממנו. כך תוכלו לייצר קשר אישי עם הלקוח ולשלוף את כל המידע לגבי התיק שלו ברגע.
  • שמירת הקלטות – מערכת עודכנית תשמור את הקלטות השיחה עם הלקוח או החייב ישירות לתיק הרלוונטי ותייצר לכם עוד דרך נוחה לאיסוף ותיוק נתונים