fbView

גרסה חדשה 1.89

לקוחות יקרים

לאחרונה, ביצענו כמה שינויים מתוך מחשבה ארוכת טווח על קהל הלקוחות שלנו. שיפצנו, הוספנו ושיפרנו תכונות, כדי שיתאימו לצרכים שלכם במדויק. הודות ליכולת למצות את מה שהתוכנה מציעה, משרדי עורכי דין בינוניים וגדולים נהנים כעת משליטה טובה יותר בהיבטים של אבטחת מידע, חיבור משתמשים לתוכנה, ניהול הרשאות ועוד.

הפיקוח ההדוק תואם הן את ההנחיות החדשות שפרסמה ועדת האתיקה של לשכת עורכי הדין והן את שיטות העבודה הנהוגות במשרדי עורכי הדין המובילים בארץ, המקפידים לעמוד בסטנדרטים גבוהים של ניהול ואבטחת מידע.

ברוכים הבאים לחוויית השימוש המשודרגת.

שדרוג אבטחת המידע – מה חדש?

יצרנו מדיניות אבטחה הכוללת מדיניות סיסמאות וכן הגדרנו תנאים לנעילת התוכנה במחשב. לאחר כמה ניסיונות כניסה כושלים, לא יהיה אפשר להשתמש בתוכנה.

ניהול בכף ידך: שכלול האפליקציה

למשתמשי התוכנה מוצעת האפליקציה כמוצר משלים, המאפשר לצפות בנתוני ולעדכן אותם בזמן אמת. יומן, דו"חות, כרטיסי לקוחות, ניהול חיובים, נוכחות ועוד, כולם אפשריים הודות לאפליקציה.

כעת, הוספנו אפשרויות עריכה ומחיקה של חיובים ונספחים, לניהול טוב יותר של המערכת. כמו כן, שיפרנו את היומן ועדכנו אפשרות להציג את הרישומים בצבעים שונים, למיטוב ויזואלי וארגוני. שיפרנו את ביצועי המערכת ובהתאם למדיניות האבטחה שנקבעה, התחברות מחדש לאפליקציה תדרוש אימות משתמש. להיות בשליטה מכל מקום, בכל זמן.

שיפרנו גם את הכנת הבקשות לנט המשפט

התוכנה מאפשרת להכין בקשות בקלות מתוך מסמכי התיק. הבקשות מופקות אוטומטית עם תוכן, דף מקדים לנספחים וחתימה דיגיטלית, בפורמט PDF או SGN, בהתאם לתקנות בית המשפט.

ביצענו עדכונים רבים ומעתה אפשר לערוך את המרכיבים של מסמך הבקשה על-ידי לחיצה על כפתור עורך סימונים, לאחד נספחים, לכווץ את קובץ הבקשה או לחלק אותו לקבצים קטנים יותר.

מודול חדש – החתמת לקוחות מרחוק

נוספה לתוכנה אפשרות לשליחת מסמכים ללקוחות, לפתיחה קלה מכל טלפון נייד או מחשב וחתימה במהירות. המודול מאפשר לכל התהליך להתרחש בצורה בטוחה ומהירה ולעקוב אחרי שלבי ההחתמה. ממשק המשתמש לעריכת המסמך ברור וידידותי למשתמש והמסמך הסרוק נקלט בתיק הלקוח, תחת חוצץ ייעודי. העניקו למעגל הלקוחות שלכם שירות מקיף ויעיל, בסטנדרטים מודרניים.

מודול המסמכים עבר מתיחת פנים

מודול המסמכים מאפשר ליצור מסמכי WORD ישירות מתוך תיקי הלקוחות ואף לגרור מסמכים חיוניים לתוך התיקים במערכת: מיילים, תמונות, קטע וידאו ואודיו ועוד. כמו כן, מאפשר מודול המסמכים להמיר סוגי קבצים ולאגד אותם, לשלב פריטי מידע ולאתר מסמכים במהירות וביעילות לפי שם, קטגוריה, תאריכים וכדומה. המערכת מאפשרת לנהל את המשימות הקשורות למסמכים ולסקור את חלוקת העבודה לגבי כל לקוח.

כעת, עדכנו את מודול המסמכים והוספנו אפשרות "לגרור" מסמכים ישירות לחלון "מסמכים שנבחרו לאוגדן". כמו כן, הוספנו את האפשרות לתייק מסמך לאחר השליחה במייל. במקום לגרור עבודה, גררו את המסמכים ונהלו את העבודה בפשטות.

שירותי דואר היברידי מעולם לא נראו טוב יותר

שירותי הדואר שלנו כללו שליחת מכתבים הישר ממערכת עודכנית, באמצעות דואר ישראל, דרך בית דפוס. המערכת מציעה אפשרויות כגון: דואר רגיל, דואר רשום, דואר רשום עם אישור מסירה שנסרק ישירות לתיק הלקוח.

בעדכון הגרסה הוספנו אפשרות "עיטוף" למכתב עם שקף קידמי, גב קרטון וספירלה, לנוחות מקסימלית בעת מסירת המסמכים .כמו כן, הגדלנו את כמות הדפים המקסימלית למכתב (בכפוף למגבלות דואר ישראל).

שיפרנו את קליטת הנתונים מנט המשפט

המודול מאפשר לייבא נתונים מנט המשפט ישירות לתיקי הלקוחות: מועדי דיונים, החלטות, כתבי טענות, בקשות, הוראות, פרוטוקולים ועוד. עדכון הגרסה כולל שלושה שינויים:

  1. במקום 3 כפתורים שכל אחד מבצע פעולה שונה, ריכזנו את האפשרויות בחלון אחד.
  2. בעת הורדת נתונים מנט המשפט, אפשר לבחור את סוג הנתונים להורדה.
  3. אפשר לבחור אם להמשיך מהמקום בו הופסקה העבודה, או להתחיל מחדש.

חשבוניות וקבלות בדואר אלקטרוני – ניהול בקליק

שליחה פשוטה של קבלות וחשבוניות מאפשרת ליהנות מהנהלת חשבונות מסודרת במשרד ולהימנע מבעיות גביה המעכבות את העבודה השוטפת. אלו יכולות שהיו תמיד אך כעת לאחר שדרוג המערכת, ניתן מעתה לבחור בשליחה ליותר מישות אחת, בחירת אופן שליחת ההודעה ושמירת הפרטים לשליחה הבאה.

לשינויים המלאים – בחר כאן

 

Call Now Button דילוג לתוכן