עודכנית פלטינום

תוכנה לניהול משרד עורכי דין

תוכנת הדגל

עודכנית אמנם בת 30, אבל עדיין – הבייבי שלנו.

עודכנית פלטינום היא תוכנה לניהול משרד עורכי דין ולשכות משפטיות. היא גמישה ונוחה לתפעול בזכות שלל כלים לניהול משרד שהיא מציעה. כאלו המאפשרים לרכז את כל המידע, הנתונים והמנהלות תחת קורת גג אחת.

למעלה מ-4,000 משרדי עו"ד בישראל בוחרים בתוכנת עודכנית פלטינום ונהנים עכשיו מעבודה נוחה, יעילה, מסודרת והחשוב ביותר – מקצועית יותר.

למי מיועדת
עודכנית פלטינום?

עודכנית פלטינום מיועדת למשרדי עורכי דין ולשכות משפטיות. התוכנה מתאימה גם למשרדים של עורך דין יחיד וגם למשרדים עם עשרות ואפילו מאות עורכי דין ועובדים. עודכנית פלטינום כוללת מגוון רחב של פתרונות ויכולות כאשר יחד, מספקים פתרון כולל של תוכנה לניהול משרד עורכי דין. התוכנה, אשר צברה ניסיון רב במשך השנים, מתאימה למשרדים העוסקים בתחומי התמחות שונים ומגוונים. בנוסף, אנו עושים כל מאמץ לאפשר גמישות בהגדרות התוכנה כך שהיא תוכל להתאים גם לתחומים אשר עבורם טרם פיתחנו פתרון מותאם נקודתית. 

עודכנית פלטינום מספקת תשובות לכלל שלבי הטיפול בתיקים והלקוחות, החל משלב קבלת הלקוח למשרד, רישום התיקים, דיונים, תזכורות, תחשיבים וחיובים ועד להפקת מכתבי דרישה וחשבוניות. 

במילים אחרות, הפתרון שמתאים לכם הוא פתרון כולל. מקצה אל קצה.

למה עורכי דין צריכים תוכנה מיוחדת?

בשוק קיימות כיום תוכנות רבות לניהול, המאפשרות במסגרת זו, ניהול ממוחשב של עסק. רבים שואלים אם עורכי דין צריכים תוכנה נפרדת וייחודית. בסיכום כולל, הפתרון שאנו רוצים לספק לכם, עורכי הדין, הוא פתרון מותאם ותפור למידותיכם. 

הפתרון צריך לכלול, לדוגמה,  שדות ייחודים לעורכי דין כגון בית משפט, שם שופט ומספר התיק בהוצל"פ. הפתרון צריך לכלול תקשורת מתוך התיק המנוהל במשרד אל מערכות האכיפה והגבייה (כלים שלובים) או אל מערכת הנהלת בתי משפט (נט המשפט). 

התשובה צריכה לכלול טיפול בהנהלת החשבונות הייחודית של עורכי הדין אשר מקבלים כספים לפיקדון, מנהלים חשבונות נאמנות עבור הלקוחות, מחייבים לקוחות בגין הוצאות ואגרות ומתנהלים על בסיס מזומן.

בנוסף, הכלי  שאנו מציעים יאפשר לכם לנהל יומנים של דיונים בנוסף לפגישות. לבסוף, הפתרון שלנו יאפשר לך לחייב את הלקוחות במועד הסכמי ריטיינר.

בקיצור, עודכנית פלטינום תדע לטפל בדרישות המשתנות שלכם ממערכת ניהול המשרד.

ארגז הכלים שלך

מכאן הכל התחיל. הצורך לשמור את כל המידע, כל הנתונים וכל הפרטים על העבודה השוטפת והלקוחות במשרד, הוא אשר הביא אותנו לפתח לתכלית זו את ארגז הכלים לניהול שוטף של משרדי עורכי דין. כלי הניהול יעזרו לכם לרכז במסגרת זו, של תוכנה אחת, את כל הפעילות המשרדית:

  • ניהול כרטיסי לקוחות (טלפונים, כתובות, מיילים, מספרי זיהוי ושיוך לקבוצות)
  • ניהול רשימות תיקים – מיון לפי סוגים, סטטוסים, מנהלי התיק, תאריכים ועודֿ
  • שולחן עבודה אישי המרכז לכל משתמש את המשימות, הסטטוסים ופגישות 
  • תיעוד כרונולוגי של פעילות בתיקים
  • בניית רשימת משימות עם יעדים לביצוע 
  • רישום סיכומי שיחות או לחילופין שמירת הקלטת שיחות
  • ניהול יומן משרדי עם פגישות, ועידות, דיונים, חופשים, לרבות ימי מחלה
  • מערכת להודעות פנים ארגוניות למשתמשי המערכת במשרד
  • תחשיבים – מחשבון מט"ח, ימים, ריביות, מע"מ ואיתור מיקוד 
  • דוחות בקרה וייצוא לקבצי וורד ואקסל
  • בקרת הרשאות למשתמשים והודות לכך שמירה על הנתונים הרגישים של המשרד
  • ממשק אישי אשר בנוסף לכך הינו גם גמיש ודינמי

הכירו את
עודכנית פלטינום

עודכנית פלטינום מתחברת אל נט המשפט

תוכנת עודכנית פלטינום מציעה בנוסף כלים לצורך הכנת בקשות וקליטת נתונים מנט המשפט. הודות לכך מתקצרים משמעותית תהליכי ההתקשרות וההגשה. במסגרת זו מוצעות לכם תבניות נוחות ופשוטות העומדות בכל התקנות הכי עדכניות.

פתרונות לייעול
תהליכי עבודה

אנחנו בעודכנית אף פעם לא עומדים במקום. בכל הזדמנות אנחנו מחפשים, מתקדמים ומפתחים כלי עבודה חדשים שיעזרו לכם לנהל תהליכי עבודה יעילים, נוחים ופשוטים יותר.

יכולות לעבודה
מכל מקום

עודכנית פלטינום שומרת עליכם זמינים ומעודכנים – שירותי מחשוב הענן יאפשרו לכם לעבוד על המערכת גם מרחוק, והאפליקציה של עודכנית עובדת בחיבור ישיר לתוכנה ומשאירה אתכם זמינים מכל מקום ובכל זמן!

יכולות ליצירת קשר
עם לקוחות

עודכנית פלטינום מאפשרת לכם ליצור קשר עם לקוחות או גורמים הקשורים בתיקים שאתם מנהלים. לשלוח להם עדכונים, התראות, חיובים, או מידע בקליק ולוודא שהפעולה תועדה בתיק הלקוח.

כלים לניהול משרד

הכלים לניהול משרדי עורכי דין הם הראשונים שפיתחנו. הם עוזרים לנהל את הפעילות השוטפת במשרד באופן פשוט ומסודר- במערכת חכמה אחת.

יומן משפטי, תיקי לקוחות, סיכומי שיחות, ניהול ספר טלפונים, יצירת קשר עם לקוחות ופעולות יומיומיות נוספות הזמינות במערכת עודכנית פלטינום ומאפשרות מעקב נוח אחרי הפעילות המשרדית.

עודכנית פלטינום מנהלת מסמכים

עודכנית פלטינום מציעה לכם ארכיון וספריית מסמכים דיגיטלית, מסודרת, מתויקת ונוחה לשימוש ושליפה. תוכלו לשמור בה את כל סוגי המסמכים, לחבר אותם לתיקי לקוחות, ליצור מסמכים בקלות מתבניות קבועות, לשלוף נתונים ולהיות בטוחים שהמידע שלכם בטוח ומסודר.

פתרונות להוצאה לפועל

במיוחד למשרדים המתעסקים בהוצאה לפועל – פיתחנו כלי המתחבר למערכת עודכנית פלטינום ומאפשר ניהול תיקי גבייה והוצל"פ באופן מלא.
הפקת טפסים, ביצוע חישובים, הפקת דוחות וקישור עם מערכת כלים שלובים.

כלים לניהול חשבונות

כלי הכספים של עודכנית פלטינום, המאושרים ע"י רשויות המס כתוכנה להנהלת חשבונות, מאפשרים לכם שליטה וביקורת מלאה על הפעילות הפיננסית במשרד. תהליכי חיוב, סליקה, ביצוע תשלומים, הפקת דוחות ומגוון כלים שהופכים גם את הניהול הכספי – לקל ונוח.

צוות תמיכה מקצועי

הצוות המקצועי הוא הנשק הסודי שלנו.

פתרון מושלם, ככל שיהיה, אינו מספק כל עוד אין לו צוות מקצועי ומנוסה שיוכל לתמוך בו. אנו, בעודכנית, מטפחים במשך שנים את העובדים ויודעים כי הוותק והניסיון המקצועי לא יסולאו בפז. 

אנשי המכירות שלנו, לדוגמה, מכירים את התוכנה על בוריה ויוכלו להציג אותה בפניך. הם ידעו להדגיש את היתרונות החשובים בהתאמה לצרכים הייחודים של משרדך. 

מחלקת ההדרכה, תגיע אל משרדכם או תדאג לספק לכם הדרכה ראשונית מרחוק מלאה. בנוסף, הם אחראים על הוספת משאבי הדרכה כגון: חוברות הדרכה מקוונות, סרטוני הדרכה ואתר ניהול ידע מקיף ונגיש. 

המחלקה הטכנית תדאג להתקין את התוכנה ולסייע לכם בטיפול בה במידה ויתעוררו בעיות ומחלקת התמיכה התפעולית תהיה שם לענות על שאלות נקודתיות שיעלו במהלך השימוש.

וכמובן מחלקת הפיתוח שתקשיב, תבדוק, תאפיין, תפתח, תבדוק שוב ובסוף תפיץ גרסה חדשה עם הבקשות, תיקונים ושיניים נדרשים.

רואים לך בעיניים

נשמע לך מעניין? רוצה להתרשם מקרוב?  

כמובן שלא תמיד ניתן להעביר את המסר בכתב ולפיכך תמיד עדיף לראות את עודכנית פלטינום בעיניים.

לכן, צור איתנו קשר ואנו נדאג לחזור אליך בהקדם ולהדגים לך את המערכת. אין ספק שזו הדרך הנכונה להתרשם ממנה. נענה על כל השאלות וייתכן עם זאת שגם אנחנו נלמד ממך על צרכים נוספים של עורכי דין שאנו לא חשבנו או היינו מודעים להם עד היום. 

התוכנה שלנו, לא מפסיקה לרגע להתעדכן. מדי מספר חודשים אנו מפיצים עדכון חדש של התוכנה. בכל עדכון אנו משלבים עשרות ואף מאות פיתוחים חדשים. פיתוחים שברובם מתבססים על בקשות של הלקוחות והמשתמשים. 

בכל מקרה – תשאירו פרטים ונדאג לחזור אליכם בהקדם!

פרטים לקבלת הצעת מחיר או תיאום הדגמה