עודכנית פלטינום

מודולים של תוכנת עודכנית פלטינום

ניהול משרד

מודול ניהול משרד הינו מודול הבסיס בתוכנת עודכנית פלטינום. המודול מאפשר לנהל את הפעילות המשרדית באופן פשוט ומסודר במערכת אחת. נתוני התיקים, יומן משפטי, סיכומי שיחות, ניהול ספר טלפונים ומידע נוסף, אשר משמש את המשרד בעבודה היומיומית, נמצא תמיד זמין ומאפשר מעקב יעיל אחר הפעילות השוטפת.

ניהול מסמכים

המודול מאפשר לשמור את כל סוגי המסמכים, באופן פשוט ומהיר, תחת התיקים והלקוחות המנוהלים בעודכנית פלטינום. מודול המסמכים מאפשר יצירת מסמכים על פי שבלונות קבועות המשלבות נתונים מתוך התיקים והלקוחות.

כספים

המודול הכספי של עודכנית כולל את כלל הרכיבים הדרושים לניהול כולל של המערך הכספי במשרד עורכי הדין. המודול מאפשר שליטה מלאה ובקרה של הפעילות הכספית המתבצעת במשרד. תוכנת עודכנית פלטינום מאושרת על ידי רשויות המס כתוכנה לניהול כספי והנהלת חשבונות.

הוצאה לפועל

מודול המאפשר ניהול תיקי גבייה והוצל"פ באופן מלא. קישור בין הנתונים שהתקבלו ממערכת כלים שלובים לבין התיקים המנוהלים בתוכנת עודכנית פלטינום.
המודול כולל את ביצוע הפעילות בתיקים, הפקת טפסים, ביצוע חישובים והפקת דוחות שונים ומגוונים לייעול תהליכי הגבייה.

נט המשפט

התממשקות עם מערכת "נט המשפט" לצורך הכנת בקשות וקבלת מסמכים ישירות למערכת עודכנית פלטינום.

ייעול העבודה

מגוון מודולים שפיתחנו על מנת לייעל את תהליכי העבודה ולחסוך לכם זמן וכסף. לדוגמה: חיפוש מהיר של מסמכים, ממשקי קליטה ודיווח רבים, ניהול תיקי נוטריון, נאמנות ועוד

עודכנית מכל מקום

עבודה בענן מכל מקום בארץ ובחו"ל, התעדכנות דרך הטלפון באפליקציה של עודכנית.

יצירת קשר בקלות

שליחת מסרונים מתוך התוכנה ותיעוד אוטומטי בתיק הלקוח, משלוח פשוט ומהיר של המכתבים שלכם בלחיצת כפתור ומבלי צורך להגיע לסניף הדואר.

פירוט המודולים בעודכנית

מודול ניהול משרד

 

מודול ניהול משרד הינו מודול הבסיס בתוכנת עודכנית פלטינום
המודול מאפשר לנהל את הפעילות המשרדית באופן פשוט ומסודר במערכת אחת.

 נתוני התיקים, יומן משפטי, סיכומי שיחות, ניהול ספר טלפונים ומידע נוסף, אשר משמש את המשרד בעבודה היומיומית, נמצא תמיד זמין ומאפשר מעקב יעיל אחר הפעילות.

  • ניהול רשימת כרטיסי לקוחות הכוללת :כתובות, טלפונים, דוא"ל ומספרי זיהוי באפשרות שיוך לסטטוסים וקבוצות.
  • ניהול רשימת תיקים לפי סוגים, מהויות, סטטוסים, מטפלים, תאריכי פתיחה/עדכון/סגירה.
  • מסך שולחן עבודה משולב ואישי למשתמש המציג מסמכים ותיקים אחרונים, משימות, פגישות והודעות פנימיות.
  • לוג פעילות בתיקים ע"פ מועדי רישומם בפועל (משימות, מסמכים, דיונים, סיכומי שיחות).
  • ניהול רשימת משימות לפי תאריכי יעד וביצוע, אפשרות יצירתן אוטומטית עם הקמת תיקים.
  • רישום סיכומי שיחות לפי מטפלים, מועדי רישום עם אפשרות הוספת משימות לתיעוד שיחות .
  • ניהול יומן משרדי לפגישות, דיונים, היעדרויות וימי מחלה, אפשרות ניהול לפי צבעים.
  • מערכת הודעות פנים ארגונית למשתמשי המערכת ושיוך התכתובת לתיק הרלוונטי.
  • תחשיבים: מחשבון ימים, מט"ח, ריביות, מע"מ ואיתור מיקוד.
  • דוחות בקרה מרכזים, סינון מורחב של רשימות הנתונים במערכת, ייצוא לExcel/Word.
  • ניהול רמות הרשאה למשתמשים כולל מידור לקוחות ותיקים.
  • ממשק גמיש ואישי לכל משתמש: דף בית אישי, סרגל ניווט.

ניהול מסמכים

המודול מאפשר לשמור את כל סוגי המסמכים, באופן פשוט ומהיר, תחת התיקים המנוהלים בעודכנית פלטינום.

  • יצירת מסמכי Word ישירות מתוך תיקי הלקוחות במערכת.
  • שמירת קבצים ע"י גרירה/קישור לתיקי לקוחות: פקסים, מיילים, תמונות, קטעי וידאו ושמע.
  • המרת קבצי Word לPDF, איגוד מספר מסמכי Word וPDF לקובץ PDF.
  • יצירת שבלונות קבועות ושילוב פרטי המידע מהתיק והלקוח למסמכים באופן אוטומטי.
  • איתור מהיר של מסמכים בתיקים ע"פ תיקיות ושדות מפתח: שם מסמך, קטגוריות, תאריכי יצירה ושמירה ועוד.
  • ניהול גרסאות, סטטוסים, משימות ומטפלים למסמכים.

הנהלת חשבונות

מודול הנהלת חשבונות כולל את כלל הרכיבים הדרושים לניהול המערך הכספי של משרד עורכי הדין. המודול מאפשר שליטה מלאה ובקרה על הפעילות הכספית המתבצעת במשרד. תוכנת עודכנית פלטינום מאושרת על ידי רשויות המס כתוכנה לניהול כספי והנהלת חשבונות

  • הזנת חיובי לקוחות ושעות עבודה
  • הפקת חשבונות עסקה (מכתבי דרישה)
  • ניהול מחירונים (הסכמי שכ"ט/מחירוני המשרד)
  • ניהול הסכמי ריטיינר
  • מעקב אחר פירעון חשבונות הלקוח, תוך אפשרות להפיק מכתבי תזכורת לתשלום
  • מעקב אחר פירעון חשבונות הלקוח, תוך אפשרות להפיק מכתב תזכורת. הפקת קבלות וחשבוניות מס כמסמכים נפרדים או חשבונית מס/קבלה כמסמך משולב, לפי הצורך.
  • רישום הוצאות (קבלות וחשבוניות ספק)
  • תיעוד התשלומים
  • ניהול ספקים (קבועים וזמניים)
  • ניהול פקדונות
  • תיאום בנקים
  • הפקת דו"חות כספיים מגוונים
  • הפקת דו"חות כספיים לשלטונות המס (כולל הכנת דו"ח מע"מ ממוכן – קובץ PCN874 ו-דו"ח ניכוי מס 856 ממוכן)
  • תמיכה בעבודה רב מטבעית
  • חשבוניות דיגיטליות

רישום חיובים והוצאות.

  • הפקת חשבונות עסקה, חשבוניות מס, קבלות (גם לשיקים דחויים), וטפסי הפקדה.
  • ניהול פיקדונות, הסכמי שכ"ט וריטיינרים, הגדרת תנאי אשראי ללקוחות.
  • מונה זמן (ניתן להגדיר אוטומציה להפעלת מונה זמן אוטומטית עם כניסה לתיקים במערכת).
  • ניהול שעות עבודה לפי שעת כניסה ויציאה ממערכת עודכנית, רישום היעדרויות וימי מחלה.
  • תיאום בנקים (ידני) והפקת הדוחות והספרים הדרושים למס הכנסה.

הדפסת שיקים

מודול המאפשר לך להדפיס שיקים בלחיצת כפתור, לחסוך בזמן ובכסף וליהנות ממראה שיק מכובד, בהתאמה אישית .

  • חסכון ניכר בזמן כתיבת השיקים, הדפסת השיקים מתבצעת אוטומטית בסיום תהליך רישום פרטי התשלום או משיכה מפקדון, במודול הכספי של עודכנית פלטינום.
  • המודול מאפשר שליטה בעיצוב השיק, שינוי מיידי של פרטים אישיים והוספת לוגו מעוצב.
  • קיימת אפשרות להדפסת שיק פתוח ומוגבל בסכום.
  • מודול מאפשר הגדרה גמישה של פרטי המשרד, מאפשר הדפסת שיקים ממספר חשבונות וחוסכת את הצורך להזמין פנקסי שיקים לכל חשבון או להחליף שיקים בעת מעבר משרד.
  • כולל הדפסת הפס המגנטי

סליקת כרטיסי אשראי

משרדים רבים עושים כיום שימוש בכרטיסי אשראי, לצורך גביית התשלום מלקוחות המשרד וגביית חובות החייבים בתיקי גבייה. שימוש בכרטיסי אשראי מקל על תהליך הגביה ומונע בעיות של שיקים ללא כיסוי. מודול סליקת כרטיסי אשראי, מאפשר קישור בין תוכנת עודכנית פלטינום לתוכנת הסליקה של כרטיסי אשראי, כך שביצוע חיוב הכרטיס נעשה אוטומטית על ידי תוכנת עודכנית

  • פעולת הסליקה מתבצעת כחלק מתהליך הפקת קבלה/חשבונית מס-קבלה.
  • אישור בגין העסקה מתקבל בתקשורת ומספרו נשמר בתוכנת עודכנית פלטינום, יחד עם פרטי העסקה.
  • מודול הסליקה תומך בתקן PCI DSS Level 1, הנדרש כיום על ידי חברות האשראי.

קליטת דפי בנק

מודול קליטת דפי בנק מאפשר לקלוט את דף חשבון הבנק באמצעות קובץ ישירות למודול ניהול כספי של תוכנת עודכנית פלטינום. מודול ניהול כספי של תוכנת עודכנית פלטינום מאפשר, בין היתר, ביצוע התאמת בנקים, לצורך בדיקת תאימות מצב חשבון הבנק מול הנתונים שבעודכנית.

 משרדים העובדים עם מספר רב של חשבונות בנק, משקיעים זמן רב בהקלדת נתוני דפי הבנק לצורכי תיאום. שימוש במודול קליטת דפי בנק, חוסך זמן הקלדה יקר והופך את תהליך העבודה ליעיל יותר

מודול לקליטת דפי בנק שהורדו ישירות מחשבון הבנק למחשב.

  • אפשרות קליטת דפי בנק ממספר רב של חשבונות בנק
  • מעקב אחר תנועות שנקלטו למניעת כפילויות
  • השירות כולל את כל חשבונות הבנק של המשרד וניתן ע"י ספק תקשורת חיצוני
  • קליטה מתבצעת מתוך קבצים במבנה

מודול לקליטת דפי בנק שהורדו ישירות מחשבון הבנק למחשב.

* הממשק מאפשר לקלוט את סוגי הקבצים הבאים בלבד:

– קבצים מבנק הפועלים (קובץ בפורמט חשבשבת חדש)

– קבצים מבנק לאומי, מזרחי ואיגוד

– קבצים מבנק דיסקונט

– קבצים מהבנק הבינלאומי

– קובץ בפורמט חשבשבת ישן/חדש

ממשק למרכזיה

  • חיוג מתוך כרטיס הלקוח.
  • הקפצת מסך תיק לקוח, ע"פ זיהוי מספר טלפון.
  • שמירת הקלטות של השיחות בתוך תיק הלקוח.

תיק ללא נייר

ייצוא של כל נתוני התיק לקובץ pdf אחד.

בין הנתונים הניתנים לייצוא מתיק הלקוח: מסמכים, משימות, נספחים, פגישות, חשבוניות וקבלות.

ייצוא לחשבשבת/פריוריטי/רווחית

ממשק המאפשר יצירת קובץ לייצוא לתוכנת חשבשבת/ פריוריט /ריווחית שמורכב מהכנסות והוצאות מהנה"ח שבעודכנית .

.המודול מיועד למשרדים אשר מנהלים את החשבונות אצל גורם חיצוני, ומעוניינים להעביר אליו בצורה ממוחשבת, את כל הנתונים הרלוונטיים.

 

  • העברת הפרטים ברמת הפירוט המירבית לתוכנת מנהל החשבונות
  • חיסכון בזמן עבודה (הקלדה) של מנהל החשבונות החיצוני
  • מניעת טעויות הקלדה ידנית
  • תיאום בנקים (ידני) והפקת הדוחות והספרים הדרושים למס הכנסה.

ניהול תיקי נאמנות

המודול מאפשר ניהול מלא של תיקי נאמנות בתוכנת עודכנית פלטינום. מודול ניהול תיקי נאמנות מאפשר לנהל מעקב אחר תנועות חשבון הבנק, להפיק קבלות בנאמנות, לרשום משיכות מחשבון נאמנות ולעקוב אחר יתרת החשבון בכל רגע נתון. ניהול הרישומים הכספיים מתבצע בנפרד ממערכת הניהול הכספי של המשרד. הפרדה זו יוצרת סדר, ארגון ושליטה מלאה על הנעשה בתיקי הנאמנות ובחשבונות הנאמנות

  • הקמת תיקי נאמנות, כולל מאפיינים יחודיים לתיקים מסוג זה
  • הקמת חשבונות בנק מסוג נאמנות
  • הגדרת פרטי נאמן ברמת התיק
  • ניהול תנועות כספיות ברמת התיק
  • הפקת קבלות נאמנות ורישום משיכות בנפרד ממערכת ניהול כספי של המשרד

יכולת מעקב אחר פעילות ויתרת חשבון נאמנות

ניהול תיקי תביעה/הוצאה לפועל

מודול ניהול תיקי תביעה והוצאה לפועל בעודכנית פלטינום מאפשר לנהל מעקב מדויק אחר המתקדם בתיק.

ניהול ותיעוד נתוני התיקים: שמות החייבים, סכומי קרנות, פרטי נכסים, רישום פעולות אשר בוצעו,

הפקת טפסים אוטומטית עם פרטי החייבים, שיערוך החובות.

אפשרות ביצוע פעולות במרוכז במספר תיקים במקביל.

תזכורות אוטומטיות לביצוע פעולות הוצל"פ נוספות.

שינוי שלבים וסטטוסים בתיקים באופן אוטומטי עם ביצוע רישום פעולות בתיק.

סינון רשימת התיקים לפי פעולות, הפקת דוחות מסכמים ועוד.

  • ניהול פרטי נתבעים/חייבים
  • רישום וניהול פעולות בתיק
  • הפקת מאזן בוחן תנועות
  • רישום פעולות מרוכזות במספר רב של תיקים
  • הגדרת תזכורות לביצוע פעולות עפ"י סדר מוגדר
  • הפקה ושמירת טפסים (באמצעות Adobe Reader)
  • ניהול נכסים של נתבעים/חייבים
  • רישום הנחות
  • שערוך תיקים
  • שאילתות לקבלת מידע מתיקים במערכת
  • חלוקת תיקים לקבוצות עבודה וביצוע פעולות בהתאם
  • הפקת דו"חות וביצוע חיתוכים שונים על פי מידע הקיים במערכת

 

  • הקמת תיקים מסוגים הבאים:
    – תביעה כספית
    – תביעה שטרית
    – ביצוע שטר/שיק
    – ביצוע פס"ד
    – מימוש משכון
    – מימוש משכנתא
    – ביצוע חוב קצוב
    – ביצוע בהוצל"פ (מסלול מקוצר) ועוד

תקשורת מול מערכת כלים שלובים

מודול תקשורת הוצל"פ מאפשר קישור בין הנתונים שהתקבלו ממחשב רשות האכיפה לבין תיקי הוצל"פ המנוהלים בתוכנת עודכנית פלטינום.

הנתונים מוצגים מתוך התיק המנוהל במשרד וזמינים בכל רגע נתון. נתונים הנשלחים בתקשורת על ידי מערכת המחשוב של רשות האכיפה וכוללים מידע על תיקים, בהם עורך הדין מוגדר כמייצג וכוללים מידע רב, לרבות: – פרטי תיק – פרטי החייבים – פרטי קרנות – הליכים ופירוט מצב הליכים – תנועות בדף – בקשות והחלטות – נתוני פרוטוקולים – כספים שנתקבלו והועברו במס"ב – מידע כניסות ויציאות מהארץ, מידע על כתובות ומידע על הכנסות – תנועות קופת הפקדות ומאסרים ועוד. נתונים אלה מתורגמים ומותאמים לצפייה, על ידי מודול תקשורת הוצל"פ בעודכנית פלטינום.

  • הצגת נתוני תיק הוצל"פ, כפי שהתקבלו מרשות האכיפה
  • קישור נתוני תיק תקשורת לתיק הוצל"פ המתנהל בעודכנית פלטינום
  • הצגת התראות על מגוון הנתונים שהתקבלו בתקשורת
  • רישום פעולות באופן מרוכז, בתיקים המתנהלים בעודכנית פלטינום, על פי נתוני התקשורת
  • ביצוע סינונים ושאילתות על מגוון הנתונים המתקבלים
  • שליחת עיקולי צד ג' במדיה מגנטית
  • הצגה וטיפול בנתונים כספיים שהתקבלו, בשילוב מודול ניהול כספי
    (הפקת קבלות פקדון על כספים שהתקבלו במס"ב, רישום חיובים ללקוחות על חיובי קופת הפקדות ועוד)
  • בקרה מלאה על נתונים המועברים לרשות האכיפה
  • הפקת דו"חות מגוונים על הנתונים שמתקבלים בתקשורת ועוד

לידיעתך – תהליך שליחה וקבלת הקבצים מרשות האכיפה מתבצע על ידי תוכנת תקשורת מתאימה. בין מוצרי חברת עודכנית גם תוכנת תקשורת (מטרו-פייל), אשר מבצעת את התהליך מול מערכת המחשוב של רשות האכיפה.

רובוט עיקולים

המודול מאפשר ביצוע עיקולי מדיה מגנטית, באופן גורף, במספר רב של תיקים, על פי בחירת המשתמש. רובוט עיקולים משולב באופן מלא עם מודול ניהול תיקי הוצאה לפועל ומודול תקשורת הוצל"פ. תהליך הכנת העיקולים לשליחה מתבצע על פי תנאים מוגדרים מראש. שימוש במודול מצמצם באופן משמעותי את הסיכויים לטעויות אנוש, חוסך זמן הקלדה רב ובדיקות חוזרות של נתוני התיקים והחייבים. רובוט עיקולים משתלב עם מערכת הניהול הכספי של המשרד ומאפשר רישום אוטומטי של חיובי לקוחות, בגין פעולות העיקול שבוצעו.

  • רישום אוטומטי של פעולות עיקול בתיקי הוצל"פ המנוהלים במשרד
  • טיפול בכמויות גדולות של נתונים
  • הגדרת תנאים מוקדמים לביצוע עיקולי מדיה מגנטית
  • שימוש ברשימות גורמים מוגדרות מראש בתיקי לקוחות שונים
  • רישום חיובי לקוחות בגין פעולות העיקול שבוצעו (בשילוב עם מודול ניהול הכספי)
  • הצגת הנתונים לפני השליחה
  • אפשרות טיפול פרטני בנתונים שלא תואמים את תנאים המוקדמים

חלוקת תקבולים

מודול חלוקת תקבולים הינו כלי עזר חיוני לביצוע חישובים של חלוקת הכספים, המתקבלים מחייבים בתיקי הגביה, עפ"י הסכמים בין המשרד ללקוחותיו. המודול מאפשר הגדרת הסכמי חלוקת כספים בין המשרד ללקוחות. תשלומים המתקבלים ע"י חייבי המשרד, מוזרמים למערכת חלוקת תקבולים. עם ההזרמה, מתבצע תהליך של בדיקת הסכמי חלוקת הכספים מול הלקוח, תוך התחשבות בתקבולים קודמים שהוזרמו בתיק זה וכן במצב התיק נכון להיום. המודול מחלק את התקבול בין הסעיפים השונים של: קרן, שכ"ט, אגרות, הוצאות וריביות, ומאפשר הפקת גיליונות דיווח, המתארים את אופן החלוקה ואת הסכומים המועברים ללקוח. מודול חלוקת תקבולים ממשיך בפעולת החלוקה עד לכיסוי המלא של החוב בתיק. המודול מאפשר ביצוע העברת הכספים ללקוח ומרכז סכומים, אותם יש למשוך מתוך קבלות הפקדון לטובת המשרד או הלקוח. המודול מתחשב בהנחות שניתנו לחייבים ובתקבולים שנתקבלו במשרדי הזוכה. המודול כולל עשרות סוגי הסכמי חלוקה שונים מול הלקוחות. מודול חלוקת תקבולים הותקן כבר בעשרות משרדים, המדווחים על חסכון משמעותי בשעות עבודה המושקעות מדי חודש בביצוע פעולת החלוקה.

  • ביצוע חלוקה אוטומטית של תקבולים בתיקי גביה, בין סעיפי התיק (קרנות, שכ"ט, הוצאות, אגרות וריבית)
  • ניהול הסדרי חלוקה שהוגדרו מראש על פי הסכמים
  • יצירת קובץ דיווח על חלוקת הכספים בתיקים
  • במידה והסכמי החלוקה החלים על משרדכם אינם קיימים, ניתן להזמין פיתוח מיוחד.

ניהול הסדרים והדפסת שוברי תשלום

המודול נועד לספק יכולת בקרה וניהול, בכל הקשור לביצוע הסדרי חוב מול חייבים בתיקים המנוהלים במשרד ומאפשר הדפסת שוברי תשלום של בנק הדואר.

המודול מספק למחלקת ההוצל"פ של משרד עורך הדין, יכולת ניהול ההסדרים בצורה ממוכנת והדפסת שוברים עם הפרטים המתאימים ישירות מהתוכנה.

המודול מבצע חישוב של פרטי ההסדר והתשלומים, ומאפשר איתור הסדרים ע"פ כל אחד משדות המידע.
ניתן להפיק דוחות ניהוליים ולבצע מעקבים אחר ההתקדמות הביצוע של ההסדרים.

לאחר שהשובר משולם, המודול מאפשר קליטת קובץ תשלומים מבנק הדואר ומציג התראות לגבי איחורים בתשלום ההסדרים.

  • איתור הסדרים ע"פ קריטריונים שונים
  • אפשרות הגדרת כמות תשלומים מירביים לכל לקוח
  • ביצוע מעקבים אחר ההסדרים ע"פ מטפלים שונים
  • מגוון דוחות ניהוליים

מודול קליטת נתונים ומסמכים מנט המשפט

המודול מאפשר הורדת מועדי דיונים, החלטות, כתבי טענות, בקשות, הוראות ופרוטוקולים ישירות לתיק הלקוח ועדכון הגורם המטפל במשרד.

חוסך את הכניסה לאתר נט המשפט ותיוק המסמכים בתיק הלקוח.

הכנת בקשות לנט המשפט

המודול מאפשר להכין בקלות ובפשטות בקשות לבית המשפט מתוך מסמכי התיק.

המערכת מייתרת את הצורך בהדפסה, מיון, עריכה, מספור, סריקה וחתימה.

בקשות מופקות בהתאם לתקנות בית המשפט בפורמט PDF או SGN

באופן אוטומטי עם תוכן עניינים, דף מקדים לנספחים וחתימה דיגיטלית.

מודול חיפוש טקסטואלי

המודול מאפשר לחפש ולמצוא כל מסמך המתויק בעודכנית פלטינום על פי תוכן המסמך.

חיפוש יכול להתבצע על פי מילה או צירוף מילים, אשר מופיעים בגוף המסמך. החיפוש פשוט, קל ומהיר וחוסך זמן יקר.

החיפוש מתבצע במסמכי word ומסמכי pdf המובנים word

סנכרון יומן בשילוב Outlook Exchange / google

המודול מאפשר שימוש ביומן תוכנת outlook/google בתור היומן המשרדי בעודכנית פלטינום תוך שילובו בתיקים המנוהלים בתוכנה.

ניתן להוסיף פרטים הקשורים לתיקים, דיונים, הליכים ולאתר על פיהם רישומים קיימים.

קליטת חיובים ממכונות צילום

התקנת ממשק תוכנה לקליטת חיובים מבקר צילומים של ריקו /טלאק/יזמקו לתוך עודכנית

באמצעות מודול קליטת חיובים ממכונות צילום בעודכנית פלטינום, ניתן לחייב את לקוחות המשרד בגין הצילומים הנעשים עבורם. הבקר המקושר אל מכונת הצילום מונה את הצילומים ומעביר את המידע לתוכנת עודכנית פלטינום. נתוני הצילומים נקלטים ישירות למערך רישום החיובים במודול הכספי והופך את פעולת הצילום למקור הכנסה למשרד.

ממשקי דיווח

עודכנית פלטינום כוללת מגוון רחב של ממשקי דיווח. ממשקים אלה הם רכיבי תוכנה, המאפשרים העברת דיווחים, באמצעות קבצי נתונים, אודות הפעילות שנעשתה בתיקי הלקוח. שימוש בממשקים אלה חוסך זמן יקר של הקלדת נתונים ומונע טעויות הקלדה ידנית. כיום, ניתן לדווח לעשרות גופים שונים באמצעות ממשקי הדיווח. * ניתן להזמין פיתוח של ממשק התואם לצרכי משרדכם.

  • ייצוא לפוקוס
  • ייצוא לחברות תקשורת
  • ייצוא לבנקים
  • ייצוא לקופות חולים
  • ייצוא לחברות ביטוח
  • ייצוא לחברות נדלן

ניהול תיקי נוטריון

כלי עזר חיוני לעורכי הדין אשר משמשים כנוטריונים ומאפשר טיפול

בכל ההיבטים הקשורים לפעילות הנוטריון, על פי הדרישות בתקנות.

טיפול מהיר ונוח בלקוחות קבועים או מזדמנים, משלב הכנת המסמך , דרך חיוב הלקוח ועד קבלת התשלום בגין העבודה שבוצעה.

  • רישום חיובים על פי המחירון הנוטריוני, הכנת דרישות לתשלום (חשבונות עסקה) והפקת מסמכים חשבונאים הקשורים לאישורים המופקים
    (משולב עם מודול ניהול כספי בתוכנת עודכנית פלטינום)
  • ניהול והפקת ספר נוטריון
  • ניהול תיקי נוטריון ללקוחות מזדמנים וקבועים
  • הפקת אישורים ואישורי עשיית צוואה
  • אפשרות עריכת האישור המופק, באמצעות תוכנת Microsoft word
  • רישום חיובים על פי המחירון הנוטריוני
  • מעקב אחר סטטוס תשלום בגין האישורים
  • רישום פרטי החותמים
  • ניהול תיקי נוטריון המשמרים את פרטי האישור
  • קבלת עדכונים למחירי אגרות, על פי פרסומי רשם הנוטריונים, מעת לעת.
  • אפשרות עבודה עם מספר רצפים של אישורים וצוואות וניהול מספר ספרי נוטריון, בהתאם למספר הנוטריונים במשרד

איתור תיקים באמצעות בר-קוד

המודול מאפשר לקודד את התיקים הפיזיים במשרד, על ידי מדבקת בר-קוד ייחודית לכל תיק ולאחר מכן לקלוט את מיקומי התיקים הפיזיים לתוך עודכנית פלטינום. לצורך קריאת מדבקות הבר-קוד, המודול מתממשק למסופון נייד או לקורא בר-קוד מתאים, אותו יש לרכוש מחברה המספקת את המכשיר. השימוש במודול מסייע לאתר את התיק, על פי המיקום האחרון בו נסרק

ממשקי קליטה

עודכנית פלטינום כוללת מגוון רחב של ממשקי קליטה. ממשקים אלה הם רכיבי תוכנה, המאפשרים הזנה אוטומטית של נתונים מתוך קבצים המועברים על ידי הלקוח, לצורך הקמה ועדכון התיקים המנוהלים במשרד. לדוגמא, תיקים חדשים שהלקוח מעביר לטיפול של המשרד או קליטת קובץ תקבולים שהתקבלו אצל הלקוח ודווחו על ידי הלקוח בקובץ. שימוש בממשקים אלה חוסך זמן יקר של הקלדת נתונים ומונע טעויות אנוש. כיום, קיימים במערכת עשרות רבות של ממשקים פעילים, אותם ניתן לרכוש. לחילופין, ניתן להזמין פיתוח של ממשק התואם לצרכי משרדכם

  • קליטת קובץ נספח
  • קליטת קובץ תנועות לקוח
  • קליטת קובץ נכסים
  • פעולות וחיובים – קליטת נתונים מתוך גיליון אקסל
  • הגדלת קרנות בתיקים – קליטת נתונים מתוך גיליון אקסל

עודכנית בענן

הקצאת שטח בענן עודכנית, משאבי מחשב ונפח דיסק על גבי מחשבים המותקנים בחוות שרתים מאובטחת. משאבים אלו ישמשו לצורך התקנת מסד הנתונים של התוכנה, ויאפשרו ניהול מסמכים וקבצים באמצעות התוכנה.

התקנת חיבור מאובטח בין מחשבי המשרד אל השרת בענן באמצעות חיבור VPN.

  • גישה לעודכנית מכל מקום
  • גיבוי של המידע והמסמכים , עד 14 יום אחורה
  • חסכון בעלות רכישת שרת למשרד
  • אחסון על שרתים ברמה הטכנולוגית הגבוהה ביותר על פי צרכי המשרד וכמות המשתמשים
  • חסכון בניהול הרשת המשרדית ואחסונה (מקום, קירור, חשמל, תחזוקה שוטפת)
  • השרתים מוגנים הן ברמת הגישה אליהם והן ברמה הפיסית
  • הגנה נגד פגיעת וירוסים
  • רמת זמינות גבוהה של 99.99%

אפליקציה

אפליקציה משלימה המיועדת לבעלי תוכנת עודכנית  ועובדת ישירות מול התוכנה המותקנת במשרד

מידע נוסף (מסך ב)

  • גישה לספר הטלפונים
  • רישום נוכחות או היעדרות
  • רישום שעות עבודה וחיובים בתיקים והחזרי הוצאות
  • תצוגת יומן עודכנית, הוספת פגישות ועדכון
  • תצוגת משימות
  • מסך כניסה מרוכז
  • גישה לכרטסת הלקוחות בעודכנית לרבות חלק מהחוצצים
  • גישה לתיקים, לרבות חלק מהחוצצים
  • גישה למסמכים
  • דוחות ניהוליים

שליחת הודעות SMS

המודול מאפשר העברת מסרים לישויות הקיימות בתוכנת עודכנית פלטינום או לנמענים אחרים. ניתן לשלוח הודעות Sms ל-

  • לקוחות המשרד
  • אנשי קשר
  • עובדי המשרד
  • ספקים
  • חייבים ונתבעים
  • רשימות תפוצה דינאמיות
  • נמען שלא מופיע במערכת

דואר היברידי

דואר היברידי – שירות בלעדי של עודכנית למשרדי עורכי דין, החוסך זמן, כסף ומקום!

בואו ליהנות משירות חדשני המאפשר לכם משלוח פשוט ומהיר של המכתבים שלכם בלחיצת כפתור.  

במקום להדפיס במשרדכם, לקפל, להכניס למעטפה, להדביק בול ולהשתרך לסניף הדואר –

אתם יכולים, לשלוח את המכתב אלינו באמצעות עודכנית פלטינום, והוא יודפס על ידנו במדפסת מקצועית, יעבור עיטוף אוטומטי ואיכותי ויישלח לדואר באמצעותנו.

דואר היברידי יכניס את החיים המשרדיים שלכם לקצב חדש ורמה חדשה של נוחות, עם יתרונות ברורים: חסכון בזמן, בכסף, במקום אחסון ויעילות מירבית

המודול ניתן ללקוחות עודכנית ללא עלות וכולל:

  • שליחת מכתבים ישירות ממערכת עודכנית
  • לכל לקוח- מעטפה מעוצבת עם לוגו המשרד
  • אפשרות לשלוח לנמען בודד או לקבוצה
  • מעקב מפורט אחר המכתב וסטטוס מסירה
  • קבלת אישור מסירה סרוק ישירות למערכת
  • אפשרות לחייב את הלקוח עבור המשלוח
  • החיוב הינו רק עבור שליחת דואר – לא שלחת לא שילמת!

תשלומים במס"ב

המודול מאפשר ללקוחות המשתמשים בו לבצע תשלומים לספקים ללא צורך בהדפסת שיקים ושליחתם בדואר.

  • כולל שליחת התראה בsms  על כך שנרשם תשלום לזכותו לרבות סכום התשלום ונתוני החשבון אליו יועבר התשלום
  • קובץ המס"ב יכול לכלול תשלומים לספקים רבים. כל ספק עם התשלומים שלו ותאריכי הפירעון שלו (המערכת מחשבת אוטומטית)
  • אין צורך בשיקים, אין צורך בדואר, אין צורך במדפסת , חתימה מרחוק, חיסכון בזמן (הגדרה ראשונית של הפעולות)