עודכנית פלטינום

תוכנת הדגל

עודכנית פלטינום היא מוצר הדגל של חברת עודכנית. מעל 30 שנות ניסיון בפיתוח תוכנות לניהול משרד עורכי דין התגבשו והניבו את הדור השלישי של מוצרי הניהול של עודכנית.
התוכנה משמשת כיום מעל 4,000 משרדי עורכי דין ולשכות משפטיות.
התוכנה פותחה בהנחיית עורכי הדין המובילים בתחומם. 


התוכנה מודולרית, דינאמית, בעלת ביצועים משופרים וניתן להתאימה למשרד גדול או קטן בכל תחומי העיסוק.

נט המשפט

התממשקות עם מערכת נט המשפט לצורך הכנת בקשות וקבלת מסמכים ישירות למערכת עודכנית פלטינום.

ייעול העבודה

מגוון מודולים שפיתחנו על מנת לייעל את תהליכי העבודה ולחסוך לכם זמן וכסף. לדוגמה: חיפוש מהיר של מסמכים, ממשקי קליטה ודיווח רבים, ניהול תיקי נוטריון, נאמנות ועוד

מכל מקום

עבודה בענן מכל מקום בארץ ובחו"ל, התעדכנות דרך הטלפון באפליקציה של עודכנית.

יצירת קשר

שליחת מסרונים מתוך התוכנה ותיעוד אוטומטי בתיק הלקוח, משלוח פשוט ומהיר של המכתבים שלכם בלחיצת כפתור ומבלי צורך להגיע לסניף הדואר.

ניהול משרד

מודול ניהול משרד הינו מודול הבסיס בתוכנת עודכנית פלטינום. המודול מאפשר לנהל את הפעילות המשרדית באופן פשוט ומסודר במערכת אחת.
נתוני התיקים, יומן משפטי, סיכומי שיחות, ניהול ספר טלפונים ומידע נוסף, אשר משמש את המשרד בעבודה היומיומית, נמצא תמיד זמין ומאפשר מעקב יעיל אחר הפעילות השוטפת.

מסמכים

המודול מאפשר לשמור את כל סוגי המסמכים, באופן פשוט ומהיר, תחת התיקים והלקוחות המנוהלים בעודכנית פלטינום.
מודול המסמכים מאפשר יצירת מסמכים על פי שבלונות קבועות המשלבות נתונים מתוך התיקים והלקוחות.

הוצאה לפועל

מודול המאפשר ניהול תיקי גבייה והוצל"פ באופן מלא. קישור בין הנתונים שהתקבלו ממערכת כלים שלובים לבין התיקים המנוהלים בתוכנת עודכנית פלטינום.

המודול כולל את ביצוע הפעילות בתיקים, הפקת טפסים, ביצוע חישובים והפקת דוחות שונים ומגוונים לייעול תהליכי הגבייה.

כספים

המודול הכספי של עודכנית כולל את כלל הרכיבים הדרושים לניהול כולל של המערך הכספי במשרד עורכי הדין. המודול מאפשר שליטה מלאה ובקרה של הפעילות הכספית המתבצעת במשרד. תוכנת עודכנית פלטינום מאושרת על ידי רשויות המס כתוכנה לניהול כספי והנהלת חשבונות.