מודול הנהלת חשבונות

הנהלת חשבונות מלאה למשרד עורכי דין

מודול הנהלת חשבונות כולל את כלל הרכיבים הדרושים לניהול המערך הכספי של משרד עורכי הדין. המודול מאפשר שליטה מלאה ובקרה על הפעילות הכספית המתבצעת במשרד. תוכנת עודכנית פלטינום מאושרת על ידי רשויות המס כתוכנה לניהול כספי והנהלת חשבונות

פירוט

  • הזנת חיובי לקוחות ושעות עבודה
  • הפקת חשבונות עסקה (מכתבי דרישה)
  • ניהול מחירונים (הסכמי שכ"ט/מחירוני המשרד)
  • ניהול הסכמי ריטיינר
  • מעקב אחר פירעון חשבונות הלקוח, תוך אפשרות להפיק מכתבי תזכורת לתשלום
  • מעקב אחר פירעון חשבונות הלקוח, תוך אפשרות להפיק מכתב תזכורת. הפקת קבלות וחשבוניות מס כמסמכים נפרדים או חשבונית מס/קבלה כמסמך משולב, לפי הצורך.
  • רישום הוצאות (קבלות וחשבוניות ספק)
  • תיעוד התשלומים
  • ניהול ספקים (קבועים וזמניים)
  • ניהול פקדונות
  • תיאום בנקים
  • הפקת דו"חות כספיים מגוונים
  • הפקת דו"חות כספיים לשלטונות המס (כולל הכנת דו"ח מע"מ ממוכן – קובץ PCN874 ו-דו"ח ניכוי מס 856 ממוכן)
  • תמיכה בעבודה רב מטבעית
  • חשבוניות דיגיטליות
  • רישום חיובים והוצאות.
  • הפקת חשבונות עסקה, חשבוניות מס, קבלות (גם לשיקים דחויים), וטפסי הפקדה.
  • ניהול פיקדונות, הסכמי שכ"ט וריטיינרים, הגדרת תנאי אשראי ללקוחות.
  • מונה זמן (ניתן להגדיר אוטומציה להפעלת מונה זמן אוטומטית עם כניסה לתיקים במערכת).
  • ניהול שעות עבודה לפי שעת כניסה ויציאה ממערכת עודכנית, רישום היעדרויות וימי מחלה.
  • תיאום בנקים (ידני) והפקת הדוחות והספרים הדרושים למס הכנסה.

סרטון הדרכה

דוגמאות צילומי מסך

רוצים להתעדכן
על החידושים שלנו?