ניהול תיקי נוטריון

חותמת של אמינות

כלי עזר חיוני לעורכי הדין אשר משמשים כנוטריונים ומאפשר טיפול בכל ההיבטים הקשורים לפעילות הנוטריון, על פי הדרישות בתקנות.

טיפול מהיר ונוח בלקוחות קבועים או מזדמנים, משלב הכנת המסמך , דרך חיוב הלקוח ועד קבלת התשלום בגין העבודה שבוצעה.

פירוט

  • רישום חיובים על פי המחירון הנוטריוני, הכנת דרישות לתשלום (חשבונות עסקה) והפקת מסמכים חשבונאים הקשורים לאישורים המופקים
    (משולב עם מודול ניהול כספי בתוכנת עודכנית פלטינום)
  • ניהול והפקת ספר נוטריון
  • ניהול תיקי נוטריון ללקוחות מזדמנים וקבועים
  • הפקת אישורים ואישורי עשיית צוואה
  • אפשרות עריכת האישור המופק, באמצעות תוכנת Microsoft word
  • רישום חיובים על פי המחירון הנוטריוני
  • מעקב אחר סטטוס תשלום בגין האישורים
  • רישום פרטי החותמים
  • ניהול תיקי נוטריון המשמרים את פרטי האישור
  • קבלת עדכונים למחירי אגרות, על פי פרסומי רשם הנוטריונים, מעת לעת.
  • אפשרות עבודה עם מספר רצפים של אישורים וצוואות וניהול מספר ספרי נוטריון, בהתאם למספר הנוטריונים במשרד

סרטון הדרכה

דוגמאות צילומי מסך

רוצים להתעדכן
על החידושים שלנו?