מודול ניהול משרד

הכל בתוכנה אחת

מודול ניהול משרד הינו מודול הבסיס בתוכנת עודכנית פלטינום.
המודול מאפשר לנהל את הפעילות המשרדית באופן פשוט ומסודר במערכת אחת.

 נתוני התיקים, יומן משפטי, סיכומי שיחות, ניהול ספר טלפונים ומידע נוסף, אשר משמש את המשרד בעבודה היומיומית, נמצא תמיד זמין ומאפשר מעקב יעיל אחר הפעילות.

פירוט

  • ניהול רשימת כרטיסי לקוחות הכוללת :כתובות, טלפונים, דוא"ל ומספרי זיהוי באפשרות שיוך לסטטוסים וקבוצות.
  • ניהול רשימת תיקים לפי סוגים, מהויות, סטטוסים, מטפלים, תאריכי פתיחה/עדכון/סגירה.
  • מסך שולחן עבודה משולב ואישי למשתמש המציג מסמכים ותיקים אחרונים, משימות, פגישות והודעות פנימיות.
  • לוג פעילות בתיקים ע"פ מועדי רישומם בפועל (משימות, מסמכים, דיונים, סיכומי שיחות).
  • ניהול רשימת משימות לפי תאריכי יעד וביצוע, אפשרות יצירתן אוטומטית עם הקמת תיקים.
  • רישום סיכומי שיחות לפי מטפלים, מועדי רישום עם אפשרות הוספת משימות לתיעוד שיחות .
  • ניהול יומן משרדי לפגישות, דיונים, היעדרויות וימי מחלה, אפשרות ניהול לפי צבעים.
  • מערכת הודעות פנים ארגונית למשתמשי המערכת ושיוך התכתובת לתיק הרלוונטי.
  • תחשיבים: מחשבון ימים, מט"ח, ריביות, מע"מ ואיתור מיקוד.
  • דוחות בקרה מרכזים, סינון מורחב של רשימות הנתונים במערכת, ייצוא לExcel/Word.
  • ניהול רמות הרשאה למשתמשים כולל מידור לקוחות ותיקים.
  • ממשק גמיש ואישי לכל משתמש: דף בית אישי, סרגל ניווט.

סרטון הדרכה

דוגמאות צילומי מסך

רוצים להתעדכן
על החידושים שלנו?