מחלקת שירות ותמיכה

תמיכה טכנית ותפעולית

תמיכה טכנית

כל אחד מהמוצרים שלנו מגיע עם גב חזק של מערך שירות מנוסה ומקצועי. עם ההזמנה, הנציגים הטכניים שלנו מבצעים התקנה של המערכת, הגדרות ראשוניות, התאמות אישיות לצרכי המשרד שלכם, העברות שרתים ועמדות, ממשק בין התוכנה ליישומי "אופיס",
ייצוא ושידור לגורמים חיצוניים, גיבוי התוכנה ומיקסום הביצועים.

תמיכה תפעולית

יש לכם שאלה על תפעול התוכנה? נתקלתם בבעיה במערכת? זקוקים להרשאות, דוחות, הפקת מסמכים, הגשת בקשות, תפעול ממשקים? יש לכם בקשה? הצעה? הארה?..

מערך השירות שלנו כולל עשרות נציגים טלפוניים שישמחו לתת לכם מענה.  

שאלות נפוצות

שאלות טכניות

איך מבצעים גיבוי למערכת עודכנית פלטינום?

גיבוי עודכנית פלטינום
וודאו כי הנתונים שלכם תמיד מגובים!
באחריות המשרד,
 ביצוע גיבוי עדכני למערכת עודכנית פלטינום
 העתקת הקבצים הקיימים לכונן חיצוני
הגיבוי מתבצע ב 2 שלבים פשוטים:
שלב 1 :גיבוי בסיס הנתונים
1 .היכנסו לתוכנה ולחצו על האייקון התפריט בצד ימין למעלה
2 .היכנסו ל"כלים ותחזוקה" "בצע גיבוי בסיס הנתונים"
3 .בחלון שיפתח לחצו על הכפתור הגדול "לחץ כאן לביצוע גיבוי בסיס הנתונים"
שלב 2 :העתקת הקבצים לכונן חיצוני
1 .יש לאתר בשרת הנוכחי את תיקיית Odlight( לרוב תמצא תחת כונן d/c.)
2 .יש להעתיקה לכונן חיצוני )למשל, DiskOnKey ,כונן קשיח נייד וכו'(.
במידה והמסמכים לא מוגדרים בנתיב הגנרי - Docs\Odlight ,באחריות המשרד לגבות את תיקיית
המסמכים לכונן החיצוני בנוסף להעתקת תיקיית Odlight כולה.

 במידה ויש ספק - ניתן ומומלץ להתייעץ עם השירות של המחלקה הטכנית

מהן דרישות המינימום להתקנת מערכת עודכנית פלטינום?

דרישות מינימום להתקנת עודכנית פלטינום
עודכנית פלטינום הינה מערכת שרת/לקוח )Server/Client )המבוססת על שרת בסיס נתונים Server SQL MS
שרת ייעודי )או תחנה אשר תשמש כשרת בסיס הנתונים(
עד 5 תחנות עד 10 תחנות מעל 10 תחנות
מעבד: i3
RAM: 8Gb זיכרון
מקום פנוי בדיסק: SSD100 Gb
מערכת הפעלה: 10 Windows
מעבד: i5
RAM: 16Gb זיכרון
מקום פנוי בדיסק: SSD100 Gb
מערכת הפעלה: / 10 Windows
ומעלה Windows Server 2012
Intel Xeon :מעבד
RAM: 16Gb זיכרון
מקום פנוי בדיסק: SSD500 Gb
מערכת הפעלה: Windows
ומעלה Server 2012
הערות
 מערכת ההפעלה מעודכנת בכל העדכונים.
.ומעלה Dot Net Frame work 4.7.2 
PowerShell 
 מערכת ההפעלה תומכת בעברית ואזור השפה מוגדר עברית.
 עודכנית פלטינום תתמוך בכל מערכות ההפעלה ויישומי האופיס אשר נתמכים ע"י מיקרוסופט
 במידה ונרכש ממשק סנכרון Exchange – משתמש עם הרשאות Access Full בשרת ה- Exchange +
תיבת דואר לכל אחד מהמשתמשים בעודכנית.
 גרסת Express SQL אינה כוללת את כלי הגיבוי האוטומטי ועל הלקוח לדאוג לכלי גיבוי בעצמו עבור בסיס הנתונים.
תחנת עבודה )עמדת קצה(
זיכרון RAM :4Gb ומעלה
מערכת הפעלה: 1.8 Windows ומעלה מעודכנת בכל העדכונים.
אופיס: 2010 Office Microsoft ומעלה מעודכן בכל העדכונים.
 תוכנת reader Acrobat Adobe גרסה DC( אין תמיכה בגרסת ה PRO.)
.ומעלה Dot Net FrameWork4.7.2 
דגשים
 חיבור תחנות העבודה)עמדות הקצה( מחייב תקשורת תקינה בינן ובין השרת.
 הדרישות עשויות להשתנות בהתאם לצרכי המשרד.
 חברת עודכנית אינה אחראית על רכיבי החומרה במשרד.
 חברת עודכנית אינה מתקינה רכיבי תוכנה למעט תוכנת עודכנית ו/או Express SQL MS.
 חברת עודכנית אינה אחראית על תקלות תוכנה במחשבים שאינם עומדים בדרישות המינימום.
 אי עמידה בדרישות המינימום יגרור איטיות בעבודה השוטפת בתוכנה

תוספי התיוק לא מופיעים ביישומי האופיס, מה עושים?

היכנסו למערכת העודכנית ובחרו 'כללים ותחזוקה' > בחרו 'הפעל תוספי אופיס' > הפעילו מחדש את יישומי האופיס > לחצו על 'התקן' או install בתיבה הקופצת.

העודכנית לא עולה בתחנה, מה עושים?
  • העודכנית לא עולה בעמדה נקודתית:
    היעזרו באיש מחשוב ובדקו את התקשורת לשרת ואת הגישה לתיקייה המשותפת של עודכנית - odlight.
  • העודכנית לא עולה בכל המשרד:
    וודאו שהשרת דולק ומחובר לאינטרנט, ושעמדות העבודה מחוברות לרשת המשרדית.

עודכנית בענן לא עולה:
ודאו שה-VPN דולק ומחובר (דאבל קליק על הרמזור המופיע בסרגל הכלים התחתון), ודאו שקיים חיבור לאינטרנט. אם שני התנאים מתקיימים והמערכת לא עולה, יש ליצור קשר עם מחלקת השירות הטכני. 

לא ניתן להפעיל את תוכנת Acrobat reader לפתיחת קבצים. מה עושים?

ודאו שתוכנת Acrobat reader מוגדרת כברירת מחדל במחשב ואז נסו להסיר ולהתקינה מחדש.

מה לעשות עם הודעת "חרגת ממספר העמדות"?

גשו לעמדה פעילה והיכנסו ל- "כלים ותחזוקה > בחרו "רישיונות ומודלים פעילים"
תפתח רשימת המחשבים עליהם מותקנת עודכנית.
הסירו מהרשימה עמדות מיותרות ע"י לחיצה על כפתור ימני בעכבר ובחירה ב"מחק".
אם כל העמדות בשימוש, צרו קשר עם מחלקת השירות להגדלת כמות המשתמשים במערכת.

מופיעה הודעת שגיאה במערכת, מה עושים?

וודאו כי התוכנה מעודכנת –
בחרו 'כלים ותחזוקה' >  'עזרה' >  'בדוק האם קיימים עדכונים'.

לאחר בדיקת העדכונים יש לאתחל את העודכנית.

שאלות תפעוליות

איך מוסיפים משתמש חדש למערכת?

היכנסו למערכת ועקבו אחר השלבים הבאים:
תפריט >  כלים ותחזוקה >  הגדרות מערכת (Shift+F10) > קוד 13 - ניהול משרד - רשימת משתמשים >  הוסף >  הזינו את פרטי המשתמש וסמנו ב-V את קבוצת ההרשאה המתאימה (במידה ולא תסומן אף קבוצה המשתמש לא יראה נתונים בתוכנה)

איך משנים צבעים וגדלי גופנים מערכת?

היכנסו למערכת ועקבו אחר השלבים הבאים:

תפריט >  שנה סגנון תצוגת מערכת.

לאחר ביצוע השינויים יש לאתחל את העודכנית.

איך מגדירים חתימה גרפית על מסמכים חשבונאיים?
  • לסרטון הסבר לחצו כאן
  • למאמר הסבר לחצו כאן
איך שומרים מסננים במערכת?

סמנו את השדות הרלוונטיים בחלון הסינון > לחצו על כפתור "שמור בשם" הנמצא בצד ימין למטה בחלון הסינון > הזינו תיאור לסינון > לחצו "אשר"

כדי למצוא את המסנן שהגדרתם לחצו על כפתור "בחר תצוגה" והמסנן יופיע בשם שבחרתם.

איך מגדירים לוגו על דוחות ומסמכים חשבונאיים?

להסבר המלא לחצו כאן

איפה אפשר למצוא נתונים המתקבלים מהוצל"פ?

היכנסו לתפריט כלים שלובים > התראות

שם יחכו לכם כל הנתונים בחלוקה לחוצצים.

איך מגדירים אחוז מקדמה לעו"ד?

היכנסו למערכת ועקבו אחר השלבים הבאים:

תפריט >  כלים ותחזוקה >  הגדרות מערכת (Shift+F10) >  קוד 13 - ניהול משרד - רשימת משתמשים >  דאבל קליק על שם המשתמש של עורך הדין >  עדכן.

שם תוכלו לעדכן אחוז מקדמה + אחוז בשותפות.

איך מגדירים מדפסת ברירת מחדל למסמכים חשבונאיים?

היכנסו למערכת ועקבו אחר השלבים הבאים:

תפריט >  כלים ותחזוקה >  הגדרות מערכת (Shift+F10) >  קוד 117 - הגדרות אישיות - מדפסות ברירת מחדל.

 

בחרו את המדפסת שלכם והגדירו אותה כברירת מחדל.

איך מגדירים משתמש כ- "לא פעיל"?

היכנסו למערכת ועקבו אחר השלבים הבאים:

תפריט >  כלים ותחזוקה >  הגדרות מערכת (Shift+F10) >  קוד 13 - ניהול משרד - רשימת משתמשים >  עמדו על שמו המשתמש הרצוי ולחצו על אייקון "לא פעיל".

או

היכנסו לפרטי המשתמש, לחצו "עדכן" והסירו את ה-V מהשדה "משתמש פעיל"

אנחנו כאן לרשותכם ולשירותכם!

הזינו את פרטי הפנייה ונחזור אליכם בהקדם.