מחלקת שירות ותמיכה
תמיכה טכנית ותפעולית
*** הודעה חשובה ***
בגלל המצב הבטחוני והיעדרותם של עובדים רבים, מוקדי השירות שלנו יפעלו במתכונת מצומצמת ויספקו מענה מוגבל.
ההמתנה עשויה להיות ארוכה מהרגיל.
אנו ממליצים לפנות אלינו באחת הדרכים הבאות:
1. פתיחת קריאת שירות דרך התוכנה.
2. שליחת הודעה דרך האתר שלנו.
3. שליחת מייל למחלקות התמיכה:
– תמיכה תפעולית: help@od.co.il
– תמיכה טכנית: tech@od.co.il
נתראה בימים טובים יותר. אנו מבקשים את סליחתכם ומאחלים לכולנו ביטחון ושקט.
תמיכה מרחוק
חברת עודכנית מחויבת לשמירה על סודיות הנתונים השמורים במערכות הלקוחות.
צוות התמיכה של עודכנית מבצע התחברות מרחוק למערכות הלקוחות רק במקרים בהם יש צורך הכרחי בביצוע ההתחברות.
אנו מבהירים כי עובדי התמיכה אינם רשאים להזין נתונים לתוכנות הלקוחות במהלך ההתחברות מרחוק, אלא מסייעים בהבנת התוכנה ומתן פתרון לבעיות טכניות בלבד.
נציגי התמיכה אינם מוסמכים לתת יעוץ משפטי/חשבונאי הקשור להפעלת המערכת.
הסכם שירות
על מנת להעניק ללקוחותינו שירות מקצועי, ממוקד והוגן, העלנו על הכתב את תכולת ומגבלות השירות שאנו מספקים.
על מנת לצפות בהסכם השירות [לחץ כאן]
תמיכה טכנית
כל אחד מהמוצרים שלנו מגיע עם גב חזק של מערך שירות מנוסה ומקצועי. עם ההזמנה, הנציגים הטכניים שלנו מבצעים התקנה של המערכת, הגדרות ראשוניות, התאמות אישיות לצרכי המשרד שלכם, העברות שרתים ועמדות, ממשק בין התוכנה ליישומי "אופיס",
ייצוא ושידור לגורמים חיצוניים, גיבוי התוכנה ומיקסום הביצועים.
תמיכה תפעולית
יש לכם שאלה על תפעול התוכנה? נתקלתם בבעיה במערכת? זקוקים להרשאות, דוחות, הפקת מסמכים, הגשת בקשות, תפעול ממשקים? יש לכם בקשה? הצעה? הארה?..
מערך השירות שלנו כולל עשרות נציגים טלפוניים שישמחו לתת לכם מענה.
שאלות נפוצות
שאלות טכניות
גיבוי עודכנית פלטינום
וודאו כי הנתונים שלכם תמיד מגובים!
באחריות המשרד,
ביצוע גיבוי עדכני למערכת עודכנית פלטינום
העתקת הקבצים הקיימים לכונן חיצוני
הגיבוי מתבצע ב 2 שלבים פשוטים:
שלב 1 :גיבוי בסיס הנתונים
1 .היכנסו לתוכנה ולחצו על האייקון התפריט בצד ימין למעלה
2 .היכנסו ל"כלים ותחזוקה" "בצע גיבוי בסיס הנתונים"
3 .בחלון שיפתח לחצו על הכפתור הגדול "לחץ כאן לביצוע גיבוי בסיס הנתונים"
שלב 2 :העתקת הקבצים לכונן חיצוני
1 .יש לאתר בשרת הנוכחי את תיקיית Odlight( לרוב תמצא תחת כונן d/c.)
2 .יש להעתיקה לכונן חיצוני )למשל, DiskOnKey ,כונן קשיח נייד וכו'(.
במידה והמסמכים לא מוגדרים בנתיב הגנרי - Docs\Odlight ,באחריות המשרד לגבות את תיקיית
המסמכים לכונן החיצוני בנוסף להעתקת תיקיית Odlight כולה.
במידה ויש ספק - ניתן ומומלץ להתייעץ עם השירות של המחלקה הטכנית
דרישות מינימום להתקנת עודכנית פלטינום
עודכנית פלטינום הינה מערכת שרת/לקוח )Server/Client )המבוססת על שרת בסיס נתונים Server SQL MS
שרת ייעודי )או תחנה אשר תשמש כשרת בסיס הנתונים(
עד 5 תחנות עד 10 תחנות מעל 10 תחנות
מעבד: i3
RAM: 8Gb זיכרון
מקום פנוי בדיסק: SSD100 Gb
מערכת הפעלה: 10 Windows
מעבד: i5
RAM: 16Gb זיכרון
מקום פנוי בדיסק: SSD100 Gb
מערכת הפעלה: / 10 Windows
ומעלה Windows Server 2012
Intel Xeon :מעבד
RAM: 16Gb זיכרון
מקום פנוי בדיסק: SSD500 Gb
מערכת הפעלה: Windows
ומעלה Server 2012
הערות
מערכת ההפעלה מעודכנת בכל העדכונים.
.ומעלה Dot Net Frame work 4.7.2
PowerShell
מערכת ההפעלה תומכת בעברית ואזור השפה מוגדר עברית.
עודכנית פלטינום תתמוך בכל מערכות ההפעלה ויישומי האופיס אשר נתמכים ע"י מיקרוסופט
במידה ונרכש ממשק סנכרון Exchange – משתמש עם הרשאות Access Full בשרת ה- Exchange +
תיבת דואר לכל אחד מהמשתמשים בעודכנית.
גרסת Express SQL אינה כוללת את כלי הגיבוי האוטומטי ועל הלקוח לדאוג לכלי גיבוי בעצמו עבור בסיס הנתונים.
תחנת עבודה )עמדת קצה(
זיכרון RAM :4Gb ומעלה
מערכת הפעלה: 1.8 Windows ומעלה מעודכנת בכל העדכונים.
אופיס: 2010 Office Microsoft ומעלה מעודכן בכל העדכונים.
תוכנת reader Acrobat Adobe גרסה DC( אין תמיכה בגרסת ה PRO.)
.ומעלה Dot Net FrameWork4.7.2
דגשים
חיבור תחנות העבודה)עמדות הקצה( מחייב תקשורת תקינה בינן ובין השרת.
הדרישות עשויות להשתנות בהתאם לצרכי המשרד.
חברת עודכנית אינה אחראית על רכיבי החומרה במשרד.
חברת עודכנית אינה מתקינה רכיבי תוכנה למעט תוכנת עודכנית ו/או Express SQL MS.
חברת עודכנית אינה אחראית על תקלות תוכנה במחשבים שאינם עומדים בדרישות המינימום.
אי עמידה בדרישות המינימום יגרור איטיות בעבודה השוטפת בתוכנה
היכנסו למערכת העודכנית ובחרו 'כללים ותחזוקה' > בחרו 'הפעל תוספי אופיס' > הפעילו מחדש את יישומי האופיס > לחצו על 'התקן' או install בתיבה הקופצת.
- העודכנית לא עולה בעמדה נקודתית:
היעזרו באיש מחשוב ובדקו את התקשורת לשרת ואת הגישה לתיקייה המשותפת של עודכנית - odlight. - העודכנית לא עולה בכל המשרד:
וודאו שהשרת דולק ומחובר לאינטרנט, ושעמדות העבודה מחוברות לרשת המשרדית.
עודכנית בענן לא עולה:
ודאו שה-VPN דולק ומחובר (דאבל קליק על הרמזור המופיע בסרגל הכלים התחתון), ודאו שקיים חיבור לאינטרנט. אם שני התנאים מתקיימים והמערכת לא עולה, יש ליצור קשר עם מחלקת השירות הטכני.
ודאו שתוכנת Acrobat reader מוגדרת כברירת מחדל במחשב ואז נסו להסיר ולהתקינה מחדש.
גשו לעמדה פעילה והיכנסו ל- "עזרה > בחרו "רישיונות ומודלים פעילים"
תפתח רשימת המחשבים עליהם מותקנת עודכנית.
הסירו מהרשימה את המחשבים המיותרים ע"י לחיצה על כפתור ימני בעכבר ובחירה ב"מחק".
אם כל העמדות בשימוש, צרו קשר עם מחלקת השירות להגדלת כמות המשתמשים במערכת.
וודאו כי התוכנה מעודכנת –
בחרו 'כלים ותחזוקה' > 'עזרה' > 'בדוק האם קיימים עדכונים'.
לאחר בדיקת העדכונים יש לאתחל את העודכנית.
שאלות תפעוליות
היכנסו למערכת ועקבו אחר השלבים הבאים:
תפריט > כלים ותחזוקה > הגדרות מערכת (Shift+F10) > קוד 13 - ניהול משרד - רשימת משתמשים > הוסף > הזינו את פרטי המשתמש וסמנו ב-V את קבוצת ההרשאה המתאימה (במידה ולא תסומן אף קבוצה המשתמש לא יראה נתונים בתוכנה)
היכנסו למערכת ועקבו אחר השלבים הבאים:
תפריט > שנה סגנון תצוגת מערכת.
לאחר ביצוע השינויים יש לאתחל את העודכנית.
סמנו את השדות הרלוונטיים בחלון הסינון > לחצו על כפתור "שמור בשם" הנמצא בצד ימין למטה בחלון הסינון > הזינו תיאור לסינון > לחצו "אשר"
כדי למצוא את המסנן שהגדרתם לחצו על כפתור "בחר תצוגה" והמסנן יופיע בשם שבחרתם.
להסבר המלא לחצו כאן
היכנסו לתפריט כלים שלובים > התראות
שם יחכו לכם כל הנתונים בחלוקה לחוצצים.
היכנסו למערכת ועקבו אחר השלבים הבאים:
תפריט > כלים ותחזוקה > הגדרות מערכת (Shift+F10) > קוד 13 - ניהול משרד - רשימת משתמשים > דאבל קליק על שם המשתמש של עורך הדין > עדכן.
שם תוכלו לעדכן אחוז מקדמה + אחוז בשותפות.
היכנסו למערכת ועקבו אחר השלבים הבאים:
תפריט > כלים ותחזוקה > הגדרות מערכת (Shift+F10) > קוד 117 - הגדרות אישיות - מדפסות ברירת מחדל.
בחרו את המדפסת שלכם והגדירו אותה כברירת מחדל.
היכנסו למערכת ועקבו אחר השלבים הבאים:
תפריט > כלים ותחזוקה > הגדרות מערכת (Shift+F10) > קוד 13 - ניהול משרד - רשימת משתמשים > עמדו על שמו המשתמש הרצוי ולחצו על אייקון "לא פעיל".
או
היכנסו לפרטי המשתמש, לחצו "עדכן" והסירו את ה-V מהשדה "משתמש פעיל"
סרטוני הסבר לשאלות נפוצות
ביטול הגבלות
בסרטון נלמד כיצד להוסיף פעולה של "ביטול הגבלות" ונעבור על אפשרויות הביטול הקיימות בפעולה.
השלמת מסמכים
בסרטון נלמד כיצד להוסיף פעולה של "השלמת מסמכים", וכיצד להוסיף לפעולה את המסמכים הנדרשים.
רישום עיקול מקרקעין
בסרטון נלמד כיצד להוסיף פעולה של "רישום עיקול מקרקעין" כיצד להוסיף את פרטי הנכס באופן ידני ולצרף מסמכים נדרשים.
מימוש עיקול צד ג'
בסרטון נלמד כיצד להוסיף פעולה של "מימוש עיקול צד ג' ונעבור על האפשרויות של הפעולה וכיצד לצרף מסמכים נדרשים.
ביטול הליכים
בסרטון נלמד כיצד להוסיף פעולה של "ביטול הליכים" ונעבור על אפשרויות העבודה בפעולה.
עדכון חשבון בא כוח זוכה
בסרטון נלמד כיצד להוסיף פעולה של "עדכון חשבון בא כוח זוכה". לתייק את המסמכים הנדרשים וכיצד להוסיף אותם לפעולה.
שינוי פרטי גורם שאינו בא כוח
בסרטון נלמד כיצד להוסיף פעולה של "שינוי פרטי גורם שאינו בא כוח" וכיצד לעדכן את פרטי החייב.
בקשה כללית
בסרטון נלמד כיצד להוסיף פעולה של "בקשה כללית". נעבור בקצרה על סוגי הבקשות ואלו סעיפים יש לסמן בטופס.
דיווח על מסירת אזהרה מרחוק
בסרטון נלמד כיצד להוסיף פעולה של "מסירת אזהרה". באלו מקרים מוסיפים את הפעולה, ואלו סעיפים יש לסמן בטופס.
עיקול צד שלישי
בסרטון נלמד כיצד להוסיף פעולה של עיקול צד שלישי. נציג את הטופס ונסביר על הסעיפים השונים.
עיקול במדיה גורמים בודדים
עיקול במדיה גורמים בודדים בסרטון נלמד כיצד להוסיף פעולה בתקשורת של עיקול במדיה לגורמים בודדים. נראה כיצד בוחרים ומבטלים גורמים,