תמיכה בלקוחות

תמיכה טכנית

ביצוע התקנות, טיפול בתקלות ומתן מענה לשאלות טכניות.

המחלקה הטכנית אחראית על ביצוע התקנת התוכנה והמודולים השונים, העברות שרתים והחלפת עמדות.
בנוסף, המחלקה מטפלת בהפעלת התוכנה, בממשקים בין התוכנה ליישומי "אופיס" השונים,
ייצוא ושידור לגורמים חיצוניים, גיבוי התוכנה ומיטוב הביצועים.

שאלות נפוצות (טכני)

להסבר על ביצוע גיבוי לחץ כאן

לדרישות מינימום להתקנת עודכנית פלטינום לחץ כאן

יש להיכנס לכלים ותחזוקה > הפעל תוספי אופיס.
לאחר מכן יש להפעיל חדש את יישומי האופיס וללחוץ על "התקן" (או Install).

במידה ומדובר בעמדה נקודתית:

  • יש לבדוק תקשורת לשרת וגישה לתיקייה המשותפת של עודכנית Odlight (בעזרת איש מחשוב).

במידה ומדובר בכל העמדות במשרד:

  • יש לוודא שהשרת דולק ומחובר לאינטרנט
  • יש לוודא כי העמדות מחוברות לרשת המשרדית

במידה ומדובר בעודכנית בענן:

  • יש לוודא כי הVPN דולק ומחובר – התחברות לVPN נעשית ע"י לחיצה כפולה על הרמזור בסרגל הכלים התחתון (ליד השעון בWINDOWS).
    במידה והרמזור ירוק – ניתן להתחבר לעודכנית.
    אחרת – יש לבדוק כי קיים חיבור לאינטרנט. במידה והאינטרנט תקין – יש ליצור קשר עם המחלקה הטכנית.

ראשית, יש לוודא כי תוכנת Acrobat Reader מוגדרת כברירת מחדל במחשב.
יש להסיר את תוכנת Adobe Acrobat Reader DC ולהתקינה מחדש.
לאחר מכן יש לנסות לפתוח/להפיק את הטופס מחדש.

יש לגשת לעמדה פעילה ולהיכנס ל"כלים ותחזוקה" > "רשיונות ומודלים פעילים".
בתחתית חלון זה, ניתן לראות את רשימת המחשבים עליהם מותקנת עודכנית.
במידה ואינכם חורגים ממספר העמדות אותן רכשתם, ניתן להסיר מרשימה זו עמדה מיותרת ע"י לחיצה על כפתור ימני בעכבר ובחירה ב"מחק".
כעת, ניתן להיכנס לעמדה שחרגה.

יש לוודא כי התוכנה מעודכנת – בדיקת עדכונים נעשית ע"י לחיצה על כלים ותחזוקה > עזרה > בדוק האם קיימים עדכונים.

לאחר שבדיקת העדכונים הסתיימה, יש להיכנס מחדש לעודכנית.

תמיכה תפעולית

סיוע בהפעלת התוכנה ומענה על שאלות נקודתיות.

שינוי הגדרות מערכת, ניהול הרשאות ומשתמשים.
הפקת דוחות, סינונים ואיתור מידע בתוך המערכת.
מתן מענה נקודתי בנושאים כגון: הפקת מסמכים חשבונאיים, הגשת בקשות להוצל"פ ונט משפט וכדומה.
תפעול ממשקי קליטה ייעודיים, כגון: בנועם, חשבשבת, וכו'

שאלות נפוצות (תפעולי)

תפריט > כלים ותחזוקה > הגדרות מערכת (Shift+F10)>קוד 13 – ניהול משרד – רשימת משתמשים > הוסף > יש להקליד את פרטי המשתמש ולסמן ב-V את קבוצת ההרשאה המתאימה (במידה ולא תסומן אף קבוצה המשתמש לא יראה נתונים בתוכנה)

תפריט > שנה סגנון תצוגת מערכת. לאחר השינוי יש לצאת מהמערכת ולהיכנס מחדש.

  • לסרטון הסבר לחצו כאן
  • למאמר הסבר לחצו כאן

בחלון הסינון יש לסמן את השדות הרלוונטיים לאחר מכן ללחוץ על כפתור "שמור בשם" הנמצא בצד ימין למטה בחלון הסינון, יש להקליד תיאור לסינון וללחוץ על "אשר" כדי לבחור להבא בסינון ששמרנו ניתן ללחוץ על כפתור "בחר תצוגה" והסינון יופיע בשם שרשמנו בתיאור.

מתוך תפריט כלים שלובים > התראות. הנתונים מוצגים בחלוקה לחוצצים

תפריט > כלים ותחזוקה > הגדרות מערכת (Shift+F10) > קוד 13 – ניהול משרד – רשימת משתמשים > דאבל קליק על המשתמש של העו"ד > עדכן. לעדכן אחוז מקדמה + אחוז בשותפות.

תפריט > כלים ותחזוקה > הגדרות מערכת (Shift+F10) > קוד 117 – הגדרות אישיות – מדפסות ברירת מחדל

תפריט > כלים ותחזוקה > הגדרות מערכת (Shift+F10) > קוד 13 – ניהול משרד – רשימת משתמשים > יש לעמוד על המשתמש הרצוי וללחוץ על אייקון "לא פעיל".

ניתן גם להיכנס לפרטי המשתמש, ללחוץ על "עדכן" ולהסיר את ה-V מהשדה "משתמש פעיל"

פניה אל המחלקה הטכנית

פניה אל המחלקה התפעולית