תמיכה בלקוחות

רוצים להשפיע?

היכנסו לסקר הלקוחות והשפיעו

תודה על הנכונות לעזור

מבטיחים שזה ייקח פחות מדקה
כניסה לסקר

תמיכה טכנית

ביצוע התקנות, טיפול בתקלות ומתן מענה לשאלות טכניות.

המחלקה הטכנית אחראית על ביצוע התקנת התוכנה והמודולים השונים, העברות שרתים והחלפת עמדות.
בנוסף, המחלקה מטפלת בהפעלת התוכנה, בממשקים בין התוכנה ליישומי "אופיס" השונים,
ייצוא ושידור לגורמים חיצוניים, גיבוי התוכנה ומיטוב הביצועים.

תמיכה תפעולית

סיוע בהפעלת התוכנה ומענה על שאלות נקודתיות.

שינוי הגדרות מערכת, ניהול הרשאות ומשתמשים.
הפקת דוחות, סינונים ואיתור מידע בתוך המערכת.
מתן מענה נקודתי בנושאים כגון: הפקת מסמכים חשבונאיים, הגשת בקשות להוצל"פ ונט משפט וכדומה.
תפעול ממשקי קליטה ייעודיים, כגון: בנועם, חשבשבת, וכו'

ביצוע העברה דרך המחשב

שאלות נפוצות

שאלות טכניות

ביצוע גיבוי לעודכנית פלטינום

להסבר על ביצוע גיבוי לחץ כאן

דרישות מינימום להתקנת עודכנית פלטינום

לדרישות מינימום להתקנת עודכנית פלטינום לחץ כאן

תוספי תיוק לא מופיעים ביישומי האופיס

יש להיכנס לכלים ותחזוקה > הפעל תוספי אופיס.
לאחר מכן יש להפעיל חדש את יישומי האופיס וללחוץ על "התקן" (או Install).

מערכת לא עולה בתחנה

במידה ומדובר בעמדה נקודתית:

  • יש לבדוק תקשורת לשרת וגישה לתיקייה המשותפת של עודכנית Odlight (בעזרת איש מחשוב).

במידה ומדובר בכל העמדות במשרד:

  • יש לוודא שהשרת דולק ומחובר לאינטרנט
  • יש לוודא כי העמדות מחוברות לרשת המשרדית

במידה ומדובר בעודכנית בענן:

  • יש לוודא כי הVPN דולק ומחובר – התחברות לVPN נעשית ע"י לחיצה כפולה על הרמזור בסרגל הכלים התחתון (ליד השעון בWINDOWS).
    במידה והרמזור ירוק – ניתן להתחבר לעודכנית.
    אחרת – יש לבדוק כי קיים חיבור לאינטרנט. במידה והאינטרנט תקין – יש ליצור קשר עם המחלקה הטכנית.
טפסים לא נפתחים – "לא ניתן להפעיל את Acrobat Reader"

ראשית, יש לוודא כי תוכנת Acrobat Reader מוגדרת כברירת מחדל במחשב.
יש להסיר את תוכנת Adobe Acrobat Reader DC ולהתקינה מחדש.
לאחר מכן יש לנסות לפתוח/להפיק את הטופס מחדש.

בהפעלת התוכנה – מקבלת הודעה "חרגת ממספר העמדות"

יש לגשת לעמדה פעילה ולהיכנס ל"כלים ותחזוקה" > "רשיונות ומודלים פעילים".
בתחתית חלון זה, ניתן לראות את רשימת המחשבים עליהם מותקנת עודכנית.
במידה ואינכם חורגים ממספר העמדות אותן רכשתם, ניתן להסיר מרשימה זו עמדה מיותרת ע"י לחיצה על כפתור ימני בעכבר ובחירה ב"מחק".
כעת, ניתן להיכנס לעמדה שחרגה.

קבלת שגיאה אקראית בתוכנה - "שגיאה מספר X"

יש לוודא כי התוכנה מעודכנת – בדיקת עדכונים נעשית ע"י לחיצה על כלים ותחזוקה > עזרה > בדוק האם קיימים עדכונים.

לאחר שבדיקת העדכונים הסתיימה, יש להיכנס מחדש לעודכנית.

שאלות תפעוליות

איך להוסיף משתמש (עובד) חדש

תפריט > כלים ותחזוקה > הגדרות מערכת (Shift+F10)>קוד 13 - ניהול משרד - רשימת משתמשים > הוסף > יש להקליד את פרטי המשתמש ולסמן ב-V את קבוצת ההרשאה המתאימה (במידה ולא תסומן אף קבוצה המשתמש לא יראה נתונים בתוכנה)

איך לשנות את צבעי המערכת וגודל הגופן

תפריט > שנה סגנון תצוגת מערכת. לאחר השינוי יש לצאת מהמערכת ולהיכנס מחדש.

איך להגדיר חתימה גרפית על מסמכים חשבונאיים
  • לסרטון הסבר לחצו כאן
  • למאמר הסבר לחצו כאן
איך ניתן לשמור סינונים במערכת

בחלון הסינון יש לסמן את השדות הרלוונטיים לאחר מכן ללחוץ על כפתור "שמור בשם" הנמצא בצד ימין למטה בחלון הסינון, יש להקליד תיאור לסינון וללחוץ על "אשר" כדי לבחור להבא בסינון ששמרנו ניתן ללחוץ על כפתור "בחר תצוגה" והסינון יופיע בשם שרשמנו בתיאור.

איך להגדיר לוגו לדוחות ומסמכים חשבונאיים

למאמר הסבר לחצו כאן

היכן ניתן לצפות בנתונים המתקבלים מהוצאה לפועל

מתוך תפריט כלים שלובים > התראות. הנתונים מוצגים בחלוקה לחוצצים

היכן ניתן להגדיר אחוז מקדמה לעו"ד

תפריט > כלים ותחזוקה > הגדרות מערכת (Shift+F10) > קוד 13 - ניהול משרד - רשימת משתמשים > דאבל קליק על המשתמש של העו"ד > עדכן. לעדכן אחוז מקדמה + אחוז בשותפות.

היכן ניתן להגדיר מדפסת ברירת מחדל למסמכים חשבונאיים

תפריט > כלים ותחזוקה > הגדרות מערכת (Shift+F10) > קוד 117 - הגדרות אישיות - מדפסות ברירת מחדל

איך ניתן להפוך משתמש ללא פעיל

תפריט > כלים ותחזוקה > הגדרות מערכת (Shift+F10) > קוד 13 - ניהול משרד - רשימת משתמשים > יש לעמוד על המשתמש הרצוי וללחוץ על אייקון "לא פעיל".

ניתן גם להיכנס לפרטי המשתמש, ללחוץ על "עדכן" ולהסיר את ה-V מהשדה "משתמש פעיל"

פתיחת פניה

פניה אל המחלקה הטכנית

פניה אל המחלקה התפעולית

רוצים להתעדכן
על החידושים שלנו?