סקר פיתוחים 2023

סקר לקוחות – פיתוחים 2023

הי חברים,

תוכנת עודכנית קיימת כבר למעלה מ-30 שנים ולרגע לא הפסיקה להתפתח.
חלק ניכר מהפיתוחים בוצעו בעקבות הצעות ובקשות שלכם, הלקוחות.
יש מספר הצעות פיתוח העומדות על הפרק ודורשות השקעה ניכרת מצדנו.
על מנת שנוכל להשקיע את הזמן במה שאכן חשוב לכם, נודה באם תענו על הסקר הקצר המצורף.

 


 

עד כמה הפיתוחים הבאים עשויים לעניין אותך או את משרדך?

כגון: הוספת תתי משימות, הצגת התקדמות ביצוע בגרף ואחוזים, הגדרת תבניות סטים של תתי משימות, שינוי סטטוס תיק בעקבות ביצוע משימה וכו׳
חיבור תוכנת עודכנית לוואטסאפ עיסקי (בתשלום). החיבור יאפשר ניהול שיחות של משתמשי עודכנית מול נמענים, העברת מסמכים ושמירת ההתכתבויות בתיקים. הממשק יאפשר למספר עובדים במשרדי לנהל התכתבויות נפרדות במקביל.
הוספת יכולת לנהל צ'ט פנימי בין המשתמשים בתוכנת עודכנית באותו משרד. הצ'ט יכלול אפשרות להוספת לינקים, קבצים ומסמכים.
חישוב תשלומי הסדרי חוב על פי תשלום ראשון, כמות תשלומים וריביות. יכולת לקבוע את סכום ההחזר התקופתי או כמות התשלומים, הפקת הסדר על פי שפיצר ותזכורת למשלמים לפני המועד של כל תשלום. בנוסף – קישור מערך ההסדרים למודול הכספי לצורך הפקת קבלות פקדון ו/או חשבוניות.
הוספת אפשרות להגדרת תיקיות שיתופיות מחוץ למשרד אותן ניתן לשתף עם לקוחות או ספקים. הלקוח, לשם המחשה, יוכל להעלות מסמכים לשיתוף והמשרד יקבל התראה על מסמך חדש שהועלה בתיק. כנ"ל בכיוון ההפוך. דהיינו, המשרד יוכל לשתף מסמך עם הלקוח והלקוח יקבל התראה על השיתוף החדש ולצפות בו. מנגנון השיתוף יהיה דרופבוקס או דומה.
הגדרת רשימה תבניות מיילים למשלוח מהיר מתוך התוכנה. התבניות יכללו נושא, גוף מייל כולל חתימה. תבדק גם אפשרות להוספת שדות מתוך עודכנית על פי המסך ממנו נשלח המייל.
הוספת אפשרות להתחברות אתרי אינטרנט לעודכנית על מנת שיהיה ניתן "לדחוף" לידים שהתקבלו באתר לצורך המשך טיפול בתוכנה
הוספת יכולת לשלוח מסמכים/מכתבים באמצעות מנגנון הדואר ההיברידי אל חברת שליחויות אשר תדפיס את החומר אצלה ותבצע את השליחות/שירות. דוגמאות של שליחויות כאלו יהיו: המצאות למשרדים, מסירה אישית, רשם לעניני ירושה, איתור כתובת מגורים וכו'
לרבות ניהול פרוייקט עם ריבוי דיירים, דיוור במרוכז לכלל הדיירים ומעקב אחר שלבי ההתקדמות של כל דייר ודייר על פי תבניות פעולה מוגדרות מראש
הפקת טופס הכרת הלקוח, מעקב אחר סטטוס הטיפול, שמירת הטופס בכרטיס הלקוח ושיפורים לצורך בדיקת הטופס לאחר המילוי.
הוספת יכולת לחיבור עודכנית למערכת של תיאום פגישות אינטרנטית. המשתמשים יוכלו להגדיר רצועות זמן פנויות מבחינתם ולקוחות המשרד יוכלו להכנס באמצעות לינק למסכי עדכון ולבחור את רצועת הזמן המתאימה להם.