מונה זמן
זמן זה כסף!
כעורכי דין אתם בטח יודעים ש- "זמן זה כסף" זאת לא סתם קלישאה. הרי רוב ההכנסות בתחום נשענות על "שכר טרחה" – הזמן שהשקעתם בעבודה על תיק לקוח. והזמן הזה הוא לא רק פגישות פרונטאליות. הוא כולל שיחות טלפוניות, עבודה על מסמכים, דיונים, פגישות, מחקר ועוד לא מעט פעולות שאתם עושים עבור התיק והלקוח. אז איך מודדים את זמן העבודה על התיק?
מונה הזמן של עודכנית הוא בדיוק הפתרון שאתם מחפשים!
מונה הזמן הוא שעון עצר הנמצא במודול הנהלת חשבונות.
הוא מופעל בקליק דרך התוכנה, דרך האפליקציה או בצורה אוטומטית עם כל פתיחת מסמך או תיק- לפי הגדרה מותאמת אישית. עם כיבוי מונה הזמן, חישוב החיוב מתועד אוטומטית בתיק הלקוח ומייצר ריכוז חיובים נוח ומסודר אותו יכול עורך הדין לגבות בסוף החודש או התקופה.
בנוסף למדידת זמן ההשקעה בתיק הלקוח, מונה הזמן של עודכנית מאפשר לכם לייצר בקרה פנימית- מקור השוואה של זמן העבודה שנמדד אל מול שעות העבודה שדיווח העובד.
מה מחכה לכם כאן?
- אפשרות להפעלה אוטומטית של שעון העצר לפי הגדרות לבחירה
- תיעוד אוטומטי של זמן העבודה בתיק הלקוח
- אפשרות להפעלת מספר מוני זמן בו זמנית
- אפשרות להגדרת יח' זמן לחיוב
- כלי לבקרה פנימית – השוואה בין זמן המונה לשעות העבודה שדווחו ע"י העובדים