שעון נוכחות

שעון נוכחות?
בואו נעשה את זה פשוט

כעורכי דין, זמן העבודה שלכם לא נמדד רק בזמן בו אתם נמצאים במשרד.

יש פגישות עם לקוחות, התייצבות בדיונים, מחקר ואיסוף ראיות ועוד אינספור שעות בהן אתם עובדים ושעון הנוכחות עוצר.

אז איך מנהלים את שעות העבודה של העובדים?

עודכנית מציעה לכל משתמשי המערכת את כלי שעון הנוכחות ללא תשלום נוסף!  

שעות העבודה נספרות עם הכניסה למערכת במשרד או הכניסה לאפליקציית עודכנית דרך הסלולרי (ללקוחות שרכשו את האפליקציה) .

בסוף החודש, המערכת מרכזת את שעות העבודה, מחשבת שעות נוספות, חוסרים בשעות, היעדרויות ונצמדת לחוזה ההעסקה של העובד. במידת הצורך, ניתן לעדכן נוכחות באופן ידני ולבצע תיקונים.

ומה אם כבר יש לנו תוכנה חיצונית לניהול השעות?

כלי שעון הנוכחות של עודכנית לא מצריך תשלום נוסף ויכול להוות בקרה נוספת על שעות העבודה של העובדים.

תוכלו לקלוט את הדוחות לתוכנה, לבצע השוואה בין השניים ולוודא שכל הנתונים זהים.

מה מחכה לכם כאן?

  • מודול מובנה בתוכנה ללא עלות נוספת
  • אפשרות רישום שעות כניסה ויציאה באופן אוטומטי עם הפעלת התוכנה
  • אפשרות קליטת נתונים משעון הנוכחות או מתוכנות חיצוניות
  • אפשרות הזנת שעות נוכחות באופן ידני
  • אפשרות תיקון ועריכת שעות נוכחות (בהתאם למערך ההרשאות שיש למשתמש)
  • ממשק עבודה פשוט ונוח
  • יצירת הסכמי נוכחות בהתאם להסכמי העסקה הקיימים במשרד
  • הפקת דוחות נוכחות ומשלוח אוטומטי לעובדים
  • המרת דוחות הנוכחות לפורמט PDFאו Word
  • הצגת הנתונים בפורמט עשרוני או שעתי
  • הפקת דוחות בקרה הכוללים שעות חיוב, כמות ימי עבודה, שעות עבודה וכו'.
  • הפקת דוח פרטני או דוח משותף לקבוצות עובדים

הצצה לתוך המערכת