שעון נוכחות

שעון נוכחות?
בואו נעשה את זה פשוט

שעון נוכחות עובדים הוא כלי חיוני בכל עסק כיום. כעורכי דין, זמן העבודה שלכם לא נמדד רק בזמן בו אתם נמצאים במשרד.

בנוסף, כידוע לכם, חלה חובה של רישום שעות עבודה של העובדים על פי חוק.

אז איך מנהלים את שעות נוכחות עובדים בקלות ופשטות?

עודכנית פלטינום מציעה לכל משתמשי המערכת את כלי שעון הנוכחות ללא תשלום נוסף!  

שעות נוכחות עובדים נספרות עם הכניסה למערכת במשרד או הכניסה לאפליקציית עודכנית דרך הסלולרי (ללקוחות שרכשו את האפליקציה).

לכל עובד בחברה, מגדירים הסכם נפרד או משייכים את העובד להסכם קבוצתי. הסכם שבו הגדרנו את ימי ושעות העבודה המצופים ממנו.

רישומי העובדים מתבצעים אוטומטית ללא כל מאמץ נוסף. רק היכנסו אל עודכנית וצאו ממנה בסוף יום העבודה והרישום יבוצע כבר ברקע. 

הרישום לבסיס הנתונים של התוכנה נעשה בזמן אמת.

בסוף החודש, המערכת מרכזת את שעות העבודה, מחשבת שעות נוספות, חוסרים בשעות, היעדרויות ונצמדת לחוזה ההעסקה של העובד. במידת הצורך, ניתן לעדכן נוכחות באופן ידני ולבצע תיקונים.

ומה אם כבר יש לנו תוכנה חיצונית לניהול השעות?

כלי שעון הנוכחות של עודכנית לא מצריך תשלום נוסף ויכול להוות בקרה נוספת על שעות העבודה של העובדים.

תוכלו לקלוט את הדוחות לתוכנה, לבצע השוואה בין השניים ולוודא שכל הנתונים זהים.

מה מחכה לכם בתוכנת שעון נוכחות?

  • מודול מובנה בתוכנה ללא עלות נוספת
  • אפשרות רישום שעות כניסה ויציאה באופן אוטומטי עם הפעלת התוכנה
  • אפשרות קליטת נתונים משעון הנוכחות או מתוכנות חיצוניות
  • אפשרות הזנת שעות נוכחות באופן ידני
  • אפשרות תיקון ועריכת שעות נוכחות (בהתאם למערך ההרשאות שיש למשתמש)
  • ממשק עבודה פשוט ונוח
  • יצירת הסכמי נוכחות בהתאם להסכמי העסקה הקיימים במשרד
  • הפקת דוחות נוכחות ומשלוח אוטומטי לעובדים
  • המרת דוחות הנוכחות לפורמט PDFאו Word
  • הצגת הנתונים בפורמט עשרוני או שעתי
  • הפקת דוחות בקרה הכוללים שעות חיוב, כמות ימי עבודה, שעות עבודה וכו'.
  • הפקת דוח פרטני או דוח משותף לקבוצות עובדים

הצצה לתוך מערכת נוכחות